Top Ad 728x90

GPS Garmin Nuvi 52LM - Mudah dan praktikal

GPS Garmin Nuvi 52LM - Mudah dan praktikal



GPS nuvi52LM untuk mereka yang memiliki bajet terhad

Jika berhajat memiliki alat sistem kedudukan global (GPS) tetapi masa yang sama memikirkan soal harga, keluaran terbaru Garmin bagi 2013 iaitu nuvi 52LM berupaya merealisasikan impian anda.
Nuvi 52LM amat sesuai kepada pemandu yang sekadar ingin membeli-belah barang keperluan dapur dan sekali sekala meninjau bandar di luar Kuala Lumpur.


Ia amat memadai sekiranya anda sedang mencari GPS pada harga murah dan mengelak berbelanja besar untuk memiliki peralatan mahal dan lebih banyak spesifikasinya.

Memang nuvi 52LM adalah peranti yang mudah dan ringkas berbanding produk keluaran Garmin lain.

Namun ia adalah keluaran pertama Garmin bagi 2013 dan terdapat beberapa perubahan supaya orang ramai boleh melihat perbezaan di antara nuvi 52LM dan model lama, 50LM yang dilancarkan sebelum ini.

Rekaan berbentuk bulat di penghujung alat ini tidak lagi kelihatan, sebaliknya ia lebih segi empat tepat.
Berat peranti itu masih dikekalkan iaitu 170 gram dan pemilik boleh merasa lebih ringan berbanding telefon pintar bersaiz 12.7 cm (5 inci).

Paparan 12.7 cm itu adalah ciri yang tidak boleh dipertikaikan kerana saiz lebih besar menjadikan mudah untuk melihat peta dan menu jika kedudukan tempat duduk pemandu jauh sedikit daripada peranti terbabit.

52LM didatangkan dengan bekas pemegang bagi memudahkan kerja melekatkan alat itu di cermin depan kenderaan anda.

Kabel pengecas kenderaan turut disediakan sekiranya ingin mengecas peranti berkenaan.

Jangka hayat bateri pula kira-kira dua jam dan kabel pengecas boleh diletakkan di dalam ruang menyimpan di bahagian depan.

Selain itu, kekuatan nuvi 52LM ialah anda boleh merancang laluan dengan pantas dan mengemudi ke destinasi sambil mengekalkan pelbagai info paparan yang ringkas.

Jika anda pertama kali memasang peranti terbabit, tiada pendaftaran perlu dibuat atau mengaktifkan langkah-langkah.

Peta termasuk tempat menarik (POI) sudah dimuat turun. Pemandu boleh dengan pantas menentukan sama ada mahu merancang laluan atau meneliti peta serta tempat menarik di kawasan sekitar.

Nuvi 52LM sedia maklum lokasi terkini anda dan pantas mengira laluan yang dipilih.

Sementara itu, pemandu juga boleh menambah tempat menarik dalam POI dan boleh mengemaskini peta secara percuma seumur hidup. Paparan peta didatangkan dengan 2-D atau 3-D.

Jika berlaku kecemasan, anda disarankan supaya menggunakan menu “Where Am I?” kerana bukan saja boleh mencari lokasi tepat malah mencari hospital, stesen minyak dan balai polis berdekatan.

Sila layari www.aeco.com.my atau hubungi AECO Technologies (M) Sdn. Bhd di talian 0392858062 untuk mendapatkan maklumat lanjut.

SPESIFIKASI
Dimensi:
13.9 x 8.6 x 2.0 cm
Skrin:
11.1 x 6.3 cm
Resolusi paparan:
480 x 272 piksel
Berat:
180.1 gram
Bateri:
rechargeable lithium-ion
Jangka bateri:
Sehingga dua jam

 
 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90