Celcom perkenal tiga produk baru 2015


Axiata Bhd akan memperkenal tiga produk menjelang akhir tahun, dan agresif memasarkan Xpax Magic SIM bagi mengukuhkan kehadirannya dalam pasaran, terutama dalam segmen belia.

Produk baharu mungkin dalam bentuk segmen pasca bayar, prabayar dan kandungan. Ia bergantung sepenuhnya kepada minat pelanggan. Namun, buat masa ini kami menyaksikan penggunaan besar segmen Internet,

Celcom melancarkan penawaran Internet percuma Magic SIM Xpax, Burung Hantu. Internet percuma Burung Hantu membolehkan pengguna melayari tanpa henti antara 1 pagi dan 7 pagi, dengan melanggan pelan Internet mingguan atau bulanan, bermula daripada RM10.    

Sejak pelancaran Xpax Magic SIM, ia menyaksikan momentum positif peningkatan pelanggan di mana sehingga suku kedua berakhir 30 Jun, 2015, pelanggan asas Celcom berjumlah 12.34 juta, termasuk 9.49 juta pengguna prabayar.



Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url