Top Ad 728x90

,

Samsung S7 Di Pasaran Malaysia

Samsung S7 Di Pasaran Malaysia


Telefon pintar yang dinanti-nantikan, Samsung Galaxy S7, berada dalam pasaran Malaysia pada 29 April 2016 bagi memenuhi permintaan mereka yang gemar mengikuti trend terkini telefon mudah alih.

Telefon itu yang boleh didapati di kedai-kedai Samsung Experience dan kedai Maxis terpilih, berharga RM2,699 dan tampil dengan warna hitam onyx, emas platinum dan perak titanium, kata Samsung Malaysia Electronics dalam satu kenyataan.

Naib Presiden Unit Mudah Alih dan Perniagaan IT, Lee Jui Siang, berkata syarikat itu menerima banyak pertanyaan mengenai Galaxy S7 susulan pelancaran Galaxy S7 Edge pada bulan lalu. "Ada yang berhajat untuk membelinya, justeru, kami memutuskan sudah sampai masanya untuk melancarkan Galaxy S7," katanya.

Selain paparan Quad HD Super AMOLED 5.1 inci, Galaxy S7 sarat dengan ciri-ciri menarik sama seperti Galaxy S7 Edge, dengan paparan 5.5 inci. Ia juga berkongsi ciri-ciri kaca 3D sepenuhnya dan bingkai logam sama seperti Galaxy S7 Edge.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90