Top Ad 728x90

, ,

Bukan niat nak tular - Guru

ayah saya masak ketum



Guru yang terbabit dalam video tular ‘ayah saya masak ketum’ berkata, bukan niatnya ingin menularkan video tersebut kepada orang awam.

Jelasnya, video tersebut diambil kerana ingin dihantar kepada ibu murid berkenaan.

“Saya tak menyangka murid itu memberi jawapan sebegitu ketika saya mengendalikan sesi jawab lisan dalam kelas itu.

“Atas dasar prihatin seorang guru, saya menghantar video itu kepada ibu murid berkenaan dengan niat memaklumkan kepada ayahnya supaya lebih berhati-hati agar anaknya tidak terjebak dengan gejala minum ketum,” katanya yang tidak mahu mendedahkan namanya kepada ketika dihubungi Kosmo! di sini hari ini.

Katanya, dia menghantar video itu kepada ibu murid pada waktu pagi semalam selepas tamat kelas pendidikan jasmani dan kesihatan.

“Pada pukul 11 malam, ibu tersebut memberitahu saya video itu telah menjadi tular di laman sosial. Saya sedikit terkejut apabila diberitahu ibu murid itu,” tambah cikgu itu.

Jelas guru itu, perkara itu telah pun diselesaikan pagi tadi setelah dia berjumpa dengan pegawai daripada Pejabat Pendidikan Daerah serta pihak Persatuan Ibu Bapa dan Guru sekolah berkenaan.

“Saya minta semua yang menularkan video supaya memadamkanya kerana ia memberi aib kepada murid berkenaan,” katanya.

Sumber : Kosmo!


0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90