Top Ad 728x90

, ,

Ketua Puteri UMNO Ampang Meninggal Dunia


PETALING JAYA: Ketua Puteri Umno Bahagian Ampang, Haslinda Mohd. Zerain meninggal dunia akibat serangan jantung pukul 11.45 pagi tadi.

Menurut Setiausaha Kerja Puteri Umno, Radin Seri Kartini Abdullah jenazah akan dikebumikan selepas solat Asar petang ini di kawasan perkuburan Islam berhampiran dengan Masjid Riduan Ulu Kelang.

"Allahyarham meninggal dunia di rumah akibat sakit jantung. Bagi rakan-rakan yang ingin melawat jenazah boleh datang ke rumahnya sebelum Asar," katanya kepada mStar Online hari ini.

Jenazah Haslinda kini dibawa ke rumahnya di Taman Sri Ukay Kuala Lumpur untuk dimandi dan disembahyangkan.

Menyoroti sejarah pembabitannya dalam bidang politik, Haslinda pernah bertanding jawatan Naib Ketua Puteri Umno pada pemilihan parti Umno tahun lalu.

Bagaimanapun beliau tewas kepada Shahanim Mohamad Yusoff dalam pemilihan itu.

Jawatan terakhirnya dalam parti ialah dilantik sebagai Exco pergerakan berkenaan.

Perhimpunan Agung UMNO dari 24 hingga 28 Mac ini merupakan kali pertama melibatkan perebutan jawatan Naib Ketua Puteri UMNO yang menyaksikan pertandingan lima penjuru.

Beliau juga pernah bertanding pada pilihan raya umum tahun 2008, di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Antarabangsa.

Bagaimanapun, Haslinda mendapat 10,350 undi tewas kepada Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali(11,731 undi) di kerusi berkenaan.

- MSTAR

1 Comment:

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90