Top Ad 728x90

myDeals platform iklan terbaru Maxis

Buat julung-julung kalinya, Maxis Bhd. (Maxis) memperkenalkan perkhidmatan pengiklanan menerusi telefon mudah alih yang dikenali sebagai myDeals kepada pelanggannya.

Tawaran terbaru itu direalisasikan menerusi usahasama dengan firma dari Austria, Out There Media (OTW) yang merupakan peneraju pasaran global dalam bidang pengiklanan menerusi medium mudah alih.

Ketua Pegawai Operasi Maxis, Jean-Pascal van Overbeke berkata, pengiklanan menerusi telefon mudah alih itu memiliki keunikan tersendiri di mana ia perlu mendapat kebenaran pengguna.

"Program ini membenarkan pelanggan menentukan sendiri jenis iklan dalam mana-mana segmen yang mahu diterima, menerima maklumat terkini daripada segmen, informasi serta promosi terkini," katanya pada majlis pelancaran myDeals di sini semalam.

Turut hadir ialah Ketua Pegawai Eksekutif OTM, Kerstin Trikalitis dan Ketua Bahagian Produk, Peralatan dan Inovasi Maxis, T. Kugan.

Pengenalan perkhidmatan pengiklanan dengan kebenaran pelanggan itu merupakan yang pertama seumpamanya diperkenalkan di Asia Tenggara.

Kosmo! difahamkan perkhidmatan yang ditawarkan itu termasuk interaktif myDeals tidak akan dikenakan sebarang caj.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90