Sabtu, November 19, 2011

Malaysia layak ke perlawanan akhir Bolasepak Sukan SEA bertemu Indonesia pada 21 Nov 2011


Skuad bawah 23 tahun negara mara ke perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA selepas menundukkan Myanmar 1-0, di Stadium Gelora Bung Karno di Jakarta, Indonesia.

Ahmad Fakri Saarani muncul wira negara selepas menolak masuk gol kemenangan ke gawang Myanmar pada minit ke-85.

Malaysia sekali lagi akan berdepan kegilaan 100,000 penyokong tuan rumah pada perlawanan akhir Isnin ini, 21 November 2011 apabila Indonesia menewaskan Vietnam 2-0 dalam satu lagi aksi separuh akhir hasil jaringan Patrich Wanggai dan Titus Bonai.

Indonesia akan bertemu Malaysia pada aksi akhir perlawanan bola sepak Sukan SEA XXVI pukul 8.30 malam di Gelora Bung Karno, Indonesia.

1 ulasan:

  1. tak hran broo slogan mereka Indon Bisa lebiih kurang sama l dngan slogan " Bisa diatur pak" klau ada yang bayar bapak indon ni sumua "Bisa diatur pak" minta TV siarkan kmenangan pesilat indon yang menang macam sial tu ... kemuncak slogan " bisa diatur pak" dalam acara bolasepak nanti.....yang pasti mereka naik baracuda lagi...
    Harap TV siarkan kemenangan pesilat indon supaya rakyat boleh nilai relvan lagi ke sukan SEA di abad ke 20 ni

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.

Recent Posts