Top Ad 728x90

,

Buku : Hebatnya Android



Handfon Android kian popular. Pada era digital dan Internet masa kini, handfon Android ternyata memberi banyak kemudahan terutama kepada pekerja profesional mahupun bagi mendukung segala pekerjaan mereka. Dengan handfon Android yang mempunyai kemudahan Internet, segala urusan dapat dilakukan dengan mudah.

Kita dapat menguruskan dokumen kerja dan mengadakan mesyuarat secara online pada bila-bila masa. Malah, kita dapat melakukan navigasi semasa dalam urusan luar, dan menjadikannya sebagai hotspot lokasi yang disinggahi.

Tambahan, Android juga dapat menjadi pengawal kesihatan kita pada setiap masa. hasil aplikasi pendukung yang hebat dan maju, Android dapat menjadi pejabat bergerak yang boleh di bawa ke mana sahaja. Buku ini memberikan tip-tip berguna bagi memaksimumkan penggunaan Android dalam urusan pekerjaan.

ISI KANDUNGAN

BAB 1 Android Semakin Popular
BAB 2 Tip Memilih Android
BAB 3 Beraktiviti dan Bekerja dengan Android
BAB 4 Memanfaatkan Market Place
BAB 5 Bekerja Dinamik dengan Android
BAB 6 Komunikasi
BAB 7 Menguruskan Kerja
BAB 8 Pemangkin Pekerjaan
BAB 9 Perjalanan Rasmi Semakin Lancar
BAB 10 Pantau Kesihatan dengan Android

Buku "Hebatnya Android" ini boleh diperolehi secara online di : http://www.bookcafe.com.my/en/komputer-and-internet/hebatnya-android.html

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90