Top Ad 728x90

, ,

Majlis perkahwinan Ustaz Don


BALIK PULAU 25 Ogos - Hampir 3,000 tetamu hadir memeriahkan majlis perkahwinan penceramah agama popular, Don Daniyal Don Biyajid atau Ustaz Don, di sini hari ini.

Don Daniyal, 28, selamat diijabkabul bersama pasangan, Husna Mohd. Zahry, 24, di rumah keluarga pengantin perempuan di Taman Jelita, Kuala Sungai Pinang selepas solat asar semalam.

Menurut Ustaz Don, beliau berharap agar perkahwinannya itu akan melengkapkan imannya dan keenam-enam rukunnya.

"Alam perkahwinan yang telah saya lalui ini ibarat melengkapkan iman dan bersyukur kerana segalanya berjalan lancar.

"Begitupun saya tidak memikirkan lagi lokasi berbulan madu dan berapa anak yang diinginkan," katanya.

Sementara itu, Husna yang masih menuntut dalam bidang perubatan di Universiti Kaherah, Mesir berkata, beliau bersyukur kerana dipertemukan jodoh dengan Ustaz Don yang disifatkannya sebagai seorang yang baik.

Ustaz Don terkenal menerusi rancangan 30 minit Bersama Ustaz Don di TV Al-Hijrah serta video ceramahnya yang dimuatkan di laman perkongsian YouTube telah ditonton oleh ratusan ribu pelayar internet.

Majlis persandingan pihak lelaki dijangka diadakan 1 September ini di Dewan Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor (KUIS).

Ustaz Don bertunang dengan Husna pada 6 Mac tahun lalu.

- UTUSAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90