Top Ad 728x90

, ,

Kereta Vellfire Che Ta Hilang Dicuri



Ketika pelakon Rozita Che Wan teruja bercerita mengenai pelantikannya sebagai duta produk dengan pendapatan jualan RM80,000 sehari, wanita itu menerima nasib malang selepas menyedari kereta jenis Toyota Vellfire warna hitam miliknya telah hilang dipercayai dicuri.

Pengurusnya, Afiq Wahab memberitahu, Rozita menyedari kejadian berkenaan apabila dia hendak keluar dari rumahnya di USJ Subang dekat sini pada Selasa.

Kereta Vellfire berwarna hitam dengan nombor pendaftaran WWQ93 itu diparkir sejak malam tadi di kawasan kediaman mereka di USJ Subang dan pagi tadi ketika hendak keluar kereta berkenaan disedari hilang. Kereta berkenaan dianggarkan berharga lebih RM200,000.

Dia minta agar orang ramai dapat viralkan perkara ini dan bantu mencari kereta berkenaan. Che Ta berada di balai polis berhampiran untuk membuat laporan.

- mSTAR

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90