Top Ad 728x90

, ,

Exam Pegawai Tadbir dan Penolong Pegawai Tadbir Sarawak



Kepada calon Exam PEGAWAI TADBIR N41 dan PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29 (SARAWAK). Rujukan khas intake SARAWAK 2018 yang menggunakan sistem tapisan REQT Sarawak. Boleh dapatkan di : https://go.semakan.info/pegawai-tadbir-n41-n29-sarawak/28

Apa yang ada dalam Rujukan ini?

Nota Ringkas!

Nota ringkas ni untuk persediaan pantas anda sebelum exam. Ianya akan menjimatkan masa dan menjadikan persediaan bacaan anda lebih tersusun dan terarah. Tujuannya supaya anda tak sesat jalan!

Contoh Soalan!

Contoh soalan untuk semua seksyen bagi memudahkan anda faham skop penilaian. Kami pilih soalan yang skopnya pernah ditanya dalam sesi peperiksaan yang lalu. Jadi anda lebih faham dan tahu apa sebenarnya yang ditanya!

Jawapan & Huraian

Setiap soalan disertakan dengan jawapan dan huraian jawapan. Jadi anda lebih faham bagaimana jawapan diberikan dan dapat belajar dengan lebih jelas setiap soalan yang ditanya!

 


0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90