Top Ad 728x90

,

Akaun Al-Awfar Bank Islam tawar ciri, tawaran menarik

 

Bank Islam Malaysia Bhd (Bank Islam), menyasarkan saiz dana pelaburan meningkat sebanyak RM800 juta tahun ini, dipacu oleh pelancaran produk Al-Awfar yang dipertingkatkan, termasuk penambahan ciri-ciri baharu dan tawaran menarik untuk pelanggan.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Mohd Muazzam Mohamed, berkata Bank Islam menyasarkan untuk menarik 230,000 pelanggan baharu tahun ini menerusi produk berkenaan, memandangkan Al-Awfar berjaya berbuat demikian sejak bermula pada 2009.

Beliau berkata, sejak 10 tahun produk ini diperkenalkan, Al-Awfar telah melahirkan 23 jutawan dan terus mendapat sambutan menggalakkan sehingga kini.

“Kami mencapai rekod prestasi baik dengan saiz dana berjumlah RM2.45 bilion iaitu membabitkan sebanyak 771,496 akaun. Kami juga memperbaharui struktur hadiah cabutan dan meningkatkan nilai hadiah daripada RM10 juta kepada RM14 juta sempena pengenalan Al-Awfar baharu ini,” katanya kepada media selepas melancarkan Al-Awfar Baharu di sini, hari ini.

Al-Awfar adalah akaun pelaburan berisiko rendah berdasarkan konsep Mudarabah, yang mana dananya dilaburkan dalam portfolio pembiayaan perumahan dan aset tetap sedia ada bagi memastikan pelaburan yang kukuh.

Ia terbuka kepada individu, entiti perniagaan, persatuan, badan agama, sekolah, universiti, kelab dan pertubuhan.

Hadiah cabutan istimewa setengah tahun berupa kereta Mercedes C200 Vantgarde, Honda Civic, pakej percutian atau umrah dan telefon pintar.

Manakala, cabutan suku tahunan pula terbahagi kepada dua kategori iaitu Jutawan dan Al-Awfar Junior, yang mana pemenang berpeluang memenangi wang tunai RM1 juta dan bagi Al-Awfar Junior pula berpeluang memenangi iMac, Macbook Pro, iPhone dan wang saguhati.

Pada masa sama, Bank Islam masih meneruskan cabutan bulanan kempen Jom Pindah Gaji sehingga Disember 2019.

Pelanggan hanya perlu memindahkan gaji ke Bank Islam untuk layak menyertai cabutan ini yang terbuka kepada kakitangan kerajaan dan semua agensi di bawahnya.

Sumber : Berita Harian

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90