Top Ad 728x90

Youtube alami gangguan

 

Platform penstriman video terbesar, YouTube dilaporkan menghadapi gangguan sejak awal pagi tadi.

Gangguan itu mengakibatkan pengguna tidak boleh melayari sebarang video atau kandungan yang disediakan di dalam platform berkenaan.

Masalah itu juga merangkumi beberapa perkhidmatan di dalam platform itu antaranya YouTube TV.

Sehingga kini, pihak YouTube tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung punca gangguan berkenaan namun laporan sebuah portal menyatakan bahawa ia mungkin berkaitan dengan pelayan utama platform terbabit.

Menerusi satu ciapan di Twitter oleh YouTube Team menyatakan bahawa mereka menyedari masalah berkenaan dan pihak teknikal sedang berusaha untuk membaikinya.

Proses membaik pulih platform berkenaan dilaksanakan secara berperingkat dan jika ada pengguna yang masih menghadapi gangguan, platform berkenaan akan pulih sepenuhnya dalam masa terdekat.

Sebelum itu, masalah gangguan berkenaan dikenalpasti awal pagi tadi apabila sebilangan pengguna tidak boleh memainkan video di dalam platform berkenaan.

Pengguna akan menerima mesej gangguan untuk memainkan video dan perkara berkenaan sudah hampir diselesaikan sepenuhnya.

Sumber : MyMetro

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90