Top Ad 728x90

Kenali Insan Yang Bernama LELAKI...

Oleh DJ LIN

Assalamualaikum, selamat sejahtera dan salam suria cinta…Kali ini Lin ingin berkongsi bicara tentang bagaimana untuk tampil sebagai wanita yang sempurna di mata lelaki. Cantik dan sempurna bukan hanya pada paras rupa malah perlu ada kombinasi perwatakan menarik dan keistimewaan yang tersendiri.

Bagi lelaki, dalam mencari wanita terbaik untuk dijadikan teman hidupnya banyak faktor yang perlu diambil kira kerana pastinya pilihannya itu akan menjadi peneman di sepanjang hayatnya bukan untuk tempoh masa seketika.

Hakikatnya, lelaki suka pada wanita yang berperwatakan menarik, lemah lembut, murah dengan senyuman, sentiasa merendah diri, jujur, setia, suka berterus terang, pandai menyesuaikan diri mengikut keadaan, berdikari, kuat semangat, tabah, matang dalam berbicara dan tingkahlaku, berfikiran terbuka, bersikap feminin dan keibuan, tahu menghormati pasangan juga keluarga dan kenalan.

Mereka juga menyukai wanita yang sentiasa menjaga penampilan baik dari aspek berpakaian juga pergaulan seharian. Sentiasa bersikap sederhana dan pandai berjimat dan tidak terlalu mengongkong. Lelaki juga suka wanita jadi dirinya sendiri bukan wanita yang perasan ‘cantik’.

Lelaki juga mudah tertarik pada wanita yang manja dan padai menarik perhatian mereka, dan boleh bersama dikala susah dan senang selain boleh menjadi pendengar yang setia. Lelaki juga suka pada wanita yang mampu memberikan layanan yang baik seperti tidak tinggikan suara, selalu menjaga hati dan tahu menghormati selain mengambil berat seperti tanya dah makan ke belum atau mengucapkan selamat pagi kepadanya.

Dan yang tidak kurang juga pentingnya ialah wanita juga perlu tahu insan bernama lelaki merupakan golongan yang sensitif dan sukakan kelembutan serta keindahan….

Ok, jangan lupa bersama Lin untuk kita bersama mendekati dunia cinta. Jumpa lagi…

Terus jadi pasangan terbaik di kalangan yang baik dan jangan sekali kali kita lupa dari mana asal usul kita…

Dengarkan Rancangan SURIA CINTA, yang ke udara setiap Ahad ( 8 mlm – 12 mlm ) dan Isnin – Jumaat ( 11 mlm – 2 pagi) di Suria Fm (105.3 di Lembah Kelang), (105.9 di Sabah) (96.0 di Ipoh) dan (96.1 di Kuantan), (88.5 di Melaka dan Utara Johor), (101.4 di Johor Bahru), (91.7 di Taiping), (106.9 di Perlis, Kedah & Penang) (107.0 di Seremban), (106.1 di Kota Bharu) dan (102.4 di Kuala Terengganu) . Keudara setiap Ahad mulai jam 8.00 malam hingga 12.00 malam. Kirimkan penyertaan anda kepada Lin ke alamat; Penerbit Suria Cinta, SuriaFM, Tingkat 15, Bangunan Am Assurance, No. 1 Jalan Lumut, 50400 Kuala Lumpur. Anda juga boleh fakskan ke 03-40439125. Sebarang penyertaan dan komen, emailkan ke lin@suriafm.com.my , wassalam.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90