Top Ad 728x90

RHB Islamic Bank perkenal kad kredit Islamik

RHB Islamic Bank perkenal kad kredit Islamik


RHB Islamic Bank melancarkan kad kredit berasaskan Syariah pertamanya yang menggunakan jenama Visa.

Kedua-dua RHB Islamic Gold Credit Card-i dan RHB Islamic Platinum Credit Card-i yang diterima di seluruh negara itu turut menawarkan ganjaran dan keistimewaan kepada para pemegangnya.

Pelanggan berpotensi untuk mendapatkan penjimatan lebih memandangkan kad kredit bebas faedah itu menawarkan yuran pengurusan kompetitif.

Ketua Perbankan Peruncitan Islam, Zulkhairi Zabiri berkata, pengeluaran kad kredit Islam tersebut dibuat berikutan permintaan dan jangkaan pertumbuhan di kalangan pelanggan bank itu.

Sempena pelancaran kad kredit Islam itu, pelanggan akan menerima wang tunai sebanyak RM50 bagi pemohon yang berjaya selepas membuat pembelian pertama dalam tempoh 45 hari daripada tarikh kelulusan kad.

Sebagai tambahan, pelanggan bank itu akan menerima ganjaran 10,000 mata dengan menandatangani RHB Islamic Smart Pay, dengan pembayaran bil secara automatik untuk bayaran minimum RM100 selama 12 bulan.

RHB Islamic turut menawarkan pemindahan baki serendah tiga peratus dalam yuran pengurusan bagi 12 bulan.

Bagi memohon kad kredit-i RHB Islamic, orang ramai boleh menghubungi RHB pada talian 03-92068118 atau 082-276118 atau mengunjungi cawangan terdekat atau layari laman web www.rhb.com.my
 

1 Comment:

  1. FARID IBRAHIM

    Nak tanye, bank maner yg pertama sekali keluarkan Kad Kredit Bergambar..

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90