Top Ad 728x90

,

Soalan Temuduga Yang Biasa Ditanya

Soalan Temuduga Yang Biasa Ditanya



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Temuduga? Tak susah sebenarnya. Kita yang buat ianya susah. Satu kunci penting untuk berjaya dalam temuduga;

"Lihat 'trend' soalan temuduga sebelum ini"

Yup, jika anda dipanggil ke temuduga jawatan, cari sahaja calon sebelum ini yang pernah menghadapi temuduga yang sama

Korek pengalamannya

Tak kiralah apa sahaja jawatan. Swasta mahupun kerajaan, guna strategi ini.

Kebanyakan soalan yang ditanya adalah sama atau seakan sama. Lebihkan sedikit usaha men'jejaki' mereka ini dan hasilnya anda akan tersenyum nanti!

Ramai yang mengadu selalu gagal dalam temuduga. Ada yang lebih menarik sebelum habis temuduga mereka sendiri sudah boleh agak yang mereka tak berjaya dalam temuduga tu.

Mengapa sampai jadi begini?

Pernah anda fikir mengapa mereka yang biasa-biasa tapi dapat kerja yang luar biasa hebat. Apa kelebihan mereka daripada anda?

Jawapannya mereka seperti anda juga. Apa yang lebihnya mereka adalah mereka tahu bagaimana selok-belok soalan dan trik menjawab soalan dalam temuduga hinggakan mereka berjaya melepasi halangan yang panel temuduga wujudkan dalam bilik temuduga.

OK, di sini ada Soalan temuduga yang pernah ditanya dan ulasan mengenai cara menjawab soalan tersebut. Terus ke: https://go.semakan.info/temuduga-kerajaan/28

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90