Top Ad 728x90

, ,

Makanan Untuk Kuruskan Badan

Makanan Untuk Kuruskan Badan, Kurus Badan



1. Cili
- Cili boleh membantu mempercepatkan metabolisme anda. Cili juga penuh dengan antioksidan dan meningkatkan vitamin C bersama beta-karotena.

2. Halia
- Ia adalah makanan yang menggalakkan aliran darah yang baik, mengurangkan keradangan dalam badan dan menyokong fungsi imun yang sihat.

3. Kayu Manis
- Ia boleh membantu menurunan berat badan, membantu meningkatkan metabolisme anda dan memelihara kadar gula dalam darah seimbang. Ia juga memperbaiki peredaran darah dan merupakan sumber antioksida.

4. Teh hijau
- Minum beberapa cawan teh hijau sehari telah didapati berkesan untuk membantu menurunkan berat badan. Teh hijau kaya dengan antioksidan dan membantu meningkatkan tahap tenaga.

5. Serat
- Makanan yang kaya dengan serat membantu anda mengurangkan berat badan. Serat memberikan anda rasa kenyang selepas makan. Contoh, oat.

6. Protein
- Ia bermanfaat untuk penurunan berat badan yang sihat.Protein juga membantu memelihara kadar gula dalam darah supaya lebih seimbang.

Tips Pantas Kuruskan Badan Dengan Cepat

Sumber

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90