Top Ad 728x90

, , ,

Ronaldo akan bermain bola 10 tahun lagi



Cristiano Ronaldo menandatangani kontrak baharu selama lima tahun bersama Real Madrid pada Isnin, dan beliau mengisytiharkan mempunyai baki 10 tahun lagi untuk berada di kedudukan teratas.

Pemain berusia 31 tahun itu menandatangani kontrak berkenaan sehingga 2021.

Bagaimanapun, Ronaldo memberi bayangan mengenai aksinya di Santiago Bernabeu bahawa beliau mahu bermain sehingga umurnya 41 tahun.

Beliau mengisytiharkan bahawa perjanjian terbaharu itu merupakan kontrak 'kedua terakhirnya'.

Ronaldo kekal sebagai pemain di kelab itu yang memperoleh bayaran tertinggi dengan lanjutan perjanjiannya, walaupun £365,000 (RM1.9 juta) seminggu tidak diubah dengan begitu ketara. 

Beliau sudah pun menjadi penjaring terbanyak setakat ini.

Ronaldo berkata: "Ini merupakan hari istimewa buat saya, melanjutkan hubungan bersama kelab ini... kelab di hati saya. 

"Memperbaharui kontrak lima tahun merupakan sesuatu yang amat istimewa dan ingin dijelaskan bahawa ia bukanlah kontrak terakhir.

"Saya mahu terus mencipta sejarah dan saya pasti akan terus menjaringkan gol dan memenangi trofi bersama kelab terbaik di dunia dalam lima tahun yang akan datang.

"Saya mahu mengakhiri kerjaya saya di kelab ini tetapi mahu ini sebagai kontrak kedua terakhir saya," ujarnya. - Mail Online

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90