Top Ad 728x90

UiTM tangguh penganugerahan diploma, ijazah

Konvokesyen UiTM tangguh

 

Universiti Teknologi MARA (UiTM) menangguhkan penganugerahan diploma dan ijazah secara janji temu yang dijadualkan bermula pada 7 November ini.

Ketua Perhubungan Awam, Media, Protokol dan Pengurusan Acara, Jabatan Komunikasi, UiTM, Nora Noordin, dalam satu kenyataan media hari ini berkata, ini berikutan situasi semasa pandemik COVID-19 yang membimbangkan.

"Keputusan penangguhan dibuat setelah mengambil kira keutamaan keselamatan, kesihatan, kebajikan dan kesejahteraan semua warga universiti dan jemputan susulan pandemik COVID-19.

"Ia ditunda kepada tarikh baharu iaitu pada 1 Disember depan," katanya.

Nora berkata, janji temu yang telah dibuat oleh graduan sebelum ini adalah terbatal.

"Graduan diminta mengisi dan mendaftar semula untuk tarikh yang baharu melalui Sistem Janji Temu baharu yang akan dibuka pada 26 Oktober hingga 8 November ini.

"Bagaimanapun, ia juga tertakluk kepada situasi semasa pandemik COVID-19 dan arahan Majlis Keselamatan Negara (MKN)," katanya.

Katanya, graduan boleh melayari laman sesawang https://konvokesyen.uitm.edu.my/v1/ untuk mendapatkan maklumat terkini atau menghubungi pegawai di Bahagian Rekod Pelajar dan Konvokesyen melalui talian 03-55443110 atau 03-55443114.

Sumber : Berita Harian

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90