Top Ad 728x90

,

Vespa Primavera Sean Wotherspoon ada kelainan

Vespa

 

Didi Resources Sdn Bhd, pengedar rasmi motosikal Vespa di Malaysia melancarkan model istimewa Primavera Sean Wotherspoon, yang dipasarkan di Malaysia pada harga RM24,960.

Model penuh 'ranggi itu' diperkenalkan menerusi hasil kerjasama antara Vespa dengan pereka dan ikon fesyen yang terkenal dalam dunia street wear, Sean Wotherspoon.

Keistimewaan model ini adalah pada penampilannya, di mana ia tampil dengan idea dan sentuhan idea Whotherspoon.

Dari segi penampilan, Primavera Sean Wotherspoon hadir dengan campuran warna kuning, merah, hijau gelap, putih dan biru muda pada keseluruhan bahagian motosikal ini.

Anda juga boleh menyaksikan pada bibir rimnya terdapat tulisan Vespa manakala pada panel tepi diletakkan tulisan Primavera yang bersusun.

Sentuhan memukau

Selain warna pada panel badan, Wotherspoon juga telah memilih warna khas untuk beberapa bahagian lain seperti tempat duduk coklat muda, lapik kaki merah (sama seperti penyerap hentak) serta kemasan getah biru.

Melengkapkan penampilan model ini adalah kemasan krom pada perumah lampu, rak barangan hadapan, cermin sisi serta pemegang untuk penumpang belakang.

Bahagian mekanikal model ini masih sama seperti Primavera 150 biasa di mana ia menggunakan enjin empat strok, satu silinder i-GET 155 cc, suntikan bahan api serta transmisi automatik CVT, sekali gus mampu menghasilkan kuasa 12.9 hp pada 7,750 rpm.

Rim adalah bersaiz 12 inci dan kelengkapan lainnya termasuk brek cakera 200 mm di hadapan, brek dram di belakang, ABS one-channel, satu penyerap hentak di hadapan dan belakang, tangki bahan api lapan liter, tinggi tempat duduk 790 mm dan tahap emisi Euro 4.

Vespa Primavera Sean Wotherspoon boleh didapati bermula bulan ini di semua rangkaian Vespa di Malaysia.

Sumber : Berita Harian

 

 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90