Top Ad 728x90

,

Tajol sedia lepas jawatan

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Perak, Datuk Seri Mohd. Tajol Rosli Ghazali membayangkan beliau mungkin akan melepaskan jawatannya itu dalam masa terdekat.

Tindakan tersebut, katanya, selaras dengan perkembangan politik semasa di peringkat Pusat dan negeri-negeri lain.

"Parti-parti komponen Barisan Nasional (BN) seperti Gerakan dan MCA sudah mempunyai kepimpinan baru.

"Tidak mustahil UMNO juga akan membuat perubahan secara positif bagi memastikan parti terus kukuh," katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis sambutan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina anjuran MCA Perak di sini, hari ini.

Sambil berharap bakal kepimpinan baru itu nanti akan membawa perubahan lebih positif dan menguntungkan parti, tegas Tajol Rosli, tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) berusaha bersungguh-sungguh mempengaruhi wakil rakyat UMNO adalah demi kepentingan dan survival parti itu sahaja.

"Ketika ini kerajaan Pakatan Rakyat Perak sedang berusaha mengambil langkah awal, kalau-kalau yang negatif akan berlaku kepada dua Exconya membabitkan perbicaraan kes rasuah pada Februari ini.

"Oleh itu, pihak terbabit (PKR) bersungguh-sungguh mendapatkan sekurang-kurangnya dua wakil rakyat kita untuk menyertai mereka," katanya.

ADUN Bota, Datuk Nasaruddin Hashim Ahad lalu, mengumumkan keluar daripada UMNO untuk menyertai PKR.

- Utusan

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90