Video - Panduan dan Tatacara Temuduga / Bagaimana Menghadiri Temuduga?

Next Post Previous Post
1 Comments
  • Raiyan
    Raiyan Jumaat, 23 Januari 2009 pada 4:50:00 PTG SGT

    Adakah anda risau tiada simpanan setiap bulan, disebabkan oleh komitmen bulanan dan modal pusingan untuk bekerja? Maka di sini saya ingin berkongsi PELUANG yang telah dikecapi bersama-sama anda.

    Syarikat yang tersenarai dalam papan utama bursa saham ini semenjak 1996 adalah merupakan satu landasan yang baik untuk anda menjana pendapatan bulanan disamping boleh membuat simpanan (http://www.klse.com.my/website/bm/listed_companies/list_of_companies/main_board.html). Syarikat Hai-o Marketing Sdn Bhd menjanjikan pendapatan yang agak lumayan setiap bulan dan hanya bermodalkan RM2 ribu sehinggan RM21 ribu akan tetap memberi pulangan yang baik buat anda. (http://www.hai-omarketing.com.my/haio/my_profile.asp)

    Untuk makluman: Syarikat ini mempunyai sebanyak lapan (8) buah panel bank untuk pinjaman kepada individu yang berkelayakan. Bagi mereka yang bertugas di jabatan kerajaan, maka potongan akan dibuat pada bulan ke-empat melalui Biro Angkasa. Bagi mereka yang mempunyai modal sendiri juga layak …

Add Comment
comment url