Top Ad 728x90

,

Peluang jadi model Muslimah


Bergaya sambil menang hadiah lumayan bukan saja untuk diri sendiri bahkan untuk ibu tercinta sekali.

Tuah tersebut mampu direbut oleh semua dengan menyertai Peraduan Muslimah Bergaya Bersama Ibu Tersayang anjuran bersama MEGA-Utusan Malaysia dan Butik MaMa.

Pemenang pertama bukan saja berpeluang menghadiahkan ibu dengan wang tunai RM3,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM500, tetapi lebih menarik menjadi model tudung dan pakaian untuk butik tersebut bersama duta produk iaitu Penyampai Berita Nasional TV1, Siti Murni Abdul Aziz.

Tidak ketinggalan hadiah tempat kedua yang juga berupa wang tunai RM2,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM300, manakala hadiah tempat ketiga berupa wang tunai bernilai RM1,000 dan produk Butik MaMa bernilai RM200 serta 20 hadiah saguhati berupa produk Butik MaMa.

Peraduan yang terbuka kepada wanita muslim berumur dari 18 hingga 40 tahun telah bermula awal Mei lalu dan akan berakhir pada 30 Jun ini.

Apa yang perlu dilakukan hanyalah dengan menghantar dua keping gambar berukuran 3R yang mengandungi sekeping gambar sendiri dengan pose menarik dan sekeping lagi gambar bersama ibu tersayang.

Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan. Setiap penyertaan hendaklah menggunakan borang asal (tertera di bawah yang lengkap diisi dengan jelas dan kemas serta resit pembelian dari Butik MaMa, pengedar atau stokis.

Butik MaMa merupakan pengeluar jenama tudung Ainna's Scarves dan juga himpunan koleksi Muslimah seperti jubah, maxi labuh dan blaus di bawah jenama Bussaina Apparels.

Diasaskan oleh Nor Ainna Ibrahim, 29, bersama suami Azman Mohd. Salleh sejak 2007 di mana ia bermula secara online.

Kini, Butik MaMa bukan sahaja mempunyai stokis dan pengedar di seluruh negara malah di Brunei, Singapura, Australia, Dubai dan United Kingdom.

Tudung Ainna's Scarves menggunakan nama istimewa seperti Maisarah, Farihah dan terbaru Murni (sempena nama Duta Butik MaMa iaitu Siti Murni Abdul Aziz).

Harga tudung Ainna's Scarves bermula daripada RM59 sehingga RM99 sahaja.

Selain itu, Butik MaMa juga membuka peluang perniagaan kepada yang berminat untuk menjadi stokis dan pengedar tudung Ainna's Scarves di mana setiap pembelian minimum 20 helai turut diberikan laman web dan sub-domain secara percuma untuk membolehkan mereka terus memulakan perniagaan secara online.

Bagi mereka yang berminat, anda bolehlah mengunjungi Butik MaMa di Seksyen 7, Bandar Baru Bangi atau untuk keterangan lanjut boleh hubungi 012-305 6727, email mama@butikmama2u.com atau layari www.butikmama2u.com

32 Comment:

  1. saye Syikin.. seorang pelajar diploma tourism..saya bermint nak jadi seorang model muslimah..adakah masih ada peluang?

    BalasPadam
  2. Saya Nor Rosmunira Arti Binti Omar,saya pelajar tingkatan 5,dari melaka,saya berminat mahu menjadi seorang model muslimah,adakah berpeluang untuk saya jadi seorang model muslimah?

    BalasPadam
  3. saya siti zulaikha msih bergelar mahasiswi unisel bstri jya...saya amat bermnt nk jd seowg model mulimah...sya seowg yg brtdung

    BalasPadam
  4. As salam saya bernama SITI SURIANI, saya ingin menjadi seorang model muslimh, saya meminati dalam bidang permodelan muslimah tersebut dari saya kecil hingga sekarang. sekiranya ada kekosongan model muslimah tersebut diharap pihak tuan/puan dapat memberikan saya peluang tersebut. sekian terima kasih. wasalam

    BalasPadam
  5. as salam saya yang bernama siti suriani binti sari, ingin memohon untuk menjadi seorang model muslimah, saya amat berminat dalam perbidangan model muslimah tersebut. bukan sahaja untuk diri saya malahan juga untuk keluarja yang saya sayangi.diharap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya.

    BalasPadam
  6. saya farah syazwani..sya pelajar uitm perak.sy berminat nk d model muslimah..ape yg perlu sy buat untuk jd model ni?

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. assalamualaikum..

    sy Fatin Umira..sy hendak menjadi model muslimah..bagaimana cara untuk sy menjadi model muslimah?sy tiada apa2 pengalaman dalam bidang ini tetapi sy amat berminat untuk mencuba..

    BalasPadam
  9. saya sheera. lepasan spm, saya berminat dan ingin mencuba menjadi model muslimah ini.

    BalasPadam
  10. saya mia. lepasan spm sebelum ini pernah mendapat tawaran untuk menjadi model tudung namun menolak kerana masih berssekolah ketika itu. boleh tak saya menjadi model tudung remaja bagi syarikat ini?

    BalasPadam
  11. saya siti suhaila mohamad darus . kawan-kawan panggil 'ila' . saya asal dari kelantan . dan berumur 19 tahun . sejak kecil lagi saya berminat dalam bidang model . tapi saya tak diberi menjadi model . kriteria yang diinginkan tak memenuhi diri saya . tinggi saya hanya 152 dan berat tak cukup 40. saya harap saya boleh jadi model , untuk part time ke . lagi pun , family saya orang susah . saya nak cari duit untuk pembelajaran saya . dan ingin menolong ibu saya . saya sekarang belajar di Politeknik Kota Bharu , Kok Lanas . saya harap , saya boleh diberi peluang menjadi model untuk model muslimah sahaja . kalau saya diberi peluang , ini nombor saya . 010-9117486 .

    BalasPadam
  12. saya nurul nadiah abd rahim.takde pngalaman dlm bidang ni tapi sy sngt berminat jika d beri pluang .saya akn berusaha brsnguh2

    0194454593 no saya

    BalasPadam
  13. Saya Sabrina binti Abdul Razak. kalau masih ada kekosongan untuk model muslimah boleh hubungi saya 0195652726. Thank you.

    BalasPadam
  14. klu ada kekosongan jawatan boleh lah menambah pendapatan saya.

    BalasPadam
  15. Assalamualaikum sy Nurul Ainun Yaqin Binti Abdul Halim,brusia 25 thn bminat untk mjdi m0del muslimah.Berat 53,tggi 162. Jika diberikan peluang hubungi sy 01121310728.

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum, saya Nurfitri binti Sham berusia 19 tahun dari Putrajaya berminat untuk menjadi model muslimah, berat 40.5 kg, tinggi 154cm. Jika diberi peluang hubungi saya 0176166864 .

    BalasPadam
  17. Hi Siti Suriani how to contact u? Thanks, Bob

    BalasPadam
  18. Assalamualaikum. saya Shavinia bt Shafiq Tan berusia 23 tahun. kacukan cina. sy dari Nilai, n9. pelajar swasta ipts di shah alam. berminat menjadi model muslimah sbgai part time job. tiada pengalaman. ingin mencari pengalaman baru.berat:54kg, tinggi:159cm, appearance: bertudung
    email: shavinia15@yahoo.com

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum saya norliana binti mohd noor berusia 21 tahun...sy suri rumah..sy berminat sngat untuk mnjdi model muslimah..tapi sy tiada pengalaman..berat 45kg tinggi 157cm...adkah msih ad peluang untuk sy menjdi seorng model muslimah...klau diberi peluang sy mahu sgt jadi model muslimah...sy tetlalu mnat dlam bidang ini...

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum...sy norliana bt mohd noor berusia 21 thun..sy bermnat sngat2 nk jdi model muslimah..berat sy 45kg tinggi 157cm.adkah ad peluang sy untk jadi model muslimah.?jika diberi peluang email la sy:hariz.syazril@yahoo.com..

    BalasPadam
  21. Assalam. Saya Syahidah, 21, 42kg, 156kg, berminat untuk menjadi model muslimah.
    email : edah_royale@yahoo.com

    BalasPadam
  22. salaam ..saya mariyatul kibtiyyah asal dari kedah umur 23 tahun amat berminat until menjadi seorang model muslimah yang terkenal dari Kecik lagi ...kalau. diberkan peluang. email say a : miaababy1@gmail.com ...ataupun Cari saya do Facebook .tQ

    BalasPadam
  23. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  24. sy nur ain syakira bt azman.
    -Kelantan
    -17 thun (apbla 26.3)
    -01119944769
    -nurainsyakira8@gmail.com
    sy hrap lps spm sy dpt jd model

    BalasPadam
  25. Assalam..saya Sarah Najwa berumur 20 tahun dan stay di Penang. Saya sangat berminat untuk menjadi model muslimah. If u still looking for part time model do whatsapp me 0124559765 or email sarahnajwa14@gmail.com

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum ..
    Saya amat berminat menjadi medel muslimah .
    - saya Nur Faizah
    - 23 tahun
    - selangor
    - nurfaizahmukit92@gmail.com
    - 011- 27204328

    BalasPadam
  27. Hy sy Haziqah
    17 tahun..tinggal di batu pahat johor
    Saya sgt berminat nak jadi model muslimah.
    Tinggi 165 cm.. Berat 53 kg..fb: ieqa zyqa .. Jika berpeluang boleh ws ke 0177501174

    BalasPadam
  28. Hai. Saya lia. Berminat utk menjadi model muslimah. 21 tahun, pelajar universiti tempatan. Tinggi 170cm dan berat 59kg. Saya sertakan email saya di sini amaliaazhahari@gmail.com

    BalasPadam
  29. Assalammualaikum
    Saya Nurul Sharidah Azlan sangat berminat didalam bidang permodelan muslimah
    24 tahun
    Lepasan graduan
    Klang,Selangor
    Berpengalaman dihadapan camera
    011-11772019
    nurulsharidah19@gmail.com

    BalasPadam
  30. Assalamualaikum.. Hai saya Nor Wahidah abd wahab.

    Berminat in gin menjadi model muslimah.

    23 tahun...

    Pengalaman hanya sekali .

    01136665316

    Wahida_febery@yahoo.com

    BalasPadam
  31. Assalamualaikum saya berminat nak menjadi model muslimah anda.
    Nama: Nurul idayu binti mohd yusuf
    Umur: 20 tahun
    No tel: 017-5506403
    Email : nurulyusuf50@gmail.com
    Tinggi:168
    Berat: 58kg

    BalasPadam
  32. Assalamualaikum. Hai nama sy darwisa sy orang sabah sy berminat in gin mnjadi model muslima.. Sy takda pengelaman.. Umar sy 20
    Tnggi sy 168
    Berat sy 50
    Jika berpeluang boleh ws sy 01136787617

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90