Top Ad 728x90

, , ,

Semakan Temuduga Permohonan Jawatan Konstabel (Lelaki) PDRM 2011

 

PENGUMUMAN PDRM - SEMAKAN STATUS PERMOHONAN KONSTABEL LELAKI 2011

Pemohon-pemohon jawatan Konstabel (Lelaki) yang telah diiklan pada 27/02/2011 boleh membuat semakan surat panggilan temu duga melalui Ibu Pejabat Polis Daerah yang berhampiran mengikut alamat surat-menyurat calon.

Bagi calon-calon di Semenanjung Malaysia semakan boleh dibuat mulai 20/02/2012 (Isnin) dan calon-calon di Sabah dan Sarawak pada 25/02/2012 (Sabtu).

Calon-calon yang memenuhi syarat-syarat kelayakan akademik / fizikal seperti yang diiklankan akan dipanggil menjalani ujian fizikal / temu duga mulai 04/03/2012 sehingga 20/04/2012 di pusat-pusat temu duga yang telah ditetapkan.

POLIS DI RAJA MALAYSIA (PDRM)
http://www.rmp.gov.my/

I
http://myadha.blogspot.com/2011/02/iklan-pengambilan-kekosongan-jawatan.html

8 Comment:

  1. bulan februari 2011 keluar iklan, baru sekarang tahun 2012 keluar surat panggilan? lambat betul polis buat kerja. recruitment kena cepat at least 3 bulan. kalau rasa tak mampu dari sudut bajet/kewangan nak ambil orang, toksah kuar iklan taun lepas. buat semua calon tertunggu2..kata kpi gelombang biru bagai, benda simple macam ni pon takleh buat..lembab.

    BalasPadam
  2. macam mana nak layak ujian fizikal?? ujian fizikal terdiri drpd brp bhgian?? selain drpd ujian fizikal,ujian yg dijlnkan?? malayarasan.....

    BalasPadam
  3. muhazam shah b kamarudin.
    mcm mane jika sy berminat tp utk memohon mcm mane...

    BalasPadam
  4. mana nak cek nie dapat panggilan temuduga ke tidak..

    BalasPadam
  5. salam .. saya Dickson Munang anak Mathias, saya ingin menanyakan tentang ujian fizikal yang akan saya hadiri pada 15.03.2012 ini di IPD SARIKEI, SARAWAK . Ujian fizikal in akan merangkumi bhagian mana ? dari segi catatan masa 2.4km kah?

    BalasPadam
  6. SALAM...SAYA MOHAMAD NIZAM BIN MD OSMERA.
    ALAMAT:KAMPUNG SERI MENDAPAT
    MUKIM 7
    86400 PARIT RAJA
    JOHOR

    SAYA INGIN MENANYAKAN TENTANG PENGAMBILAN KONSTABEL LELAKI PADA TAHUN 2011..BAHAWA SAYA TELAH MENGHANTAR BORANG TERSEBUT YANG BERTEMPAT DI IBU PEJABAT POLIS BATU PAHAT JOHOR ..SAYA TELAH MENDAPAT KAD BALAS DARIPADA BORANG TERSEBUT ..NAMUN SELEPAS ITU TIADA SEBARANG JAWAPAN DITERIMA ...ADAKAH DISEBUBKAN SALAH ALAMAT SURAT MENYURAT ATAU PUN MASALAH TEKNIKAL DARIPADA PIHAK LAIN? SEKAIN TERIMA KASIH ..

    BalasPadam
  7. Fazri bin asal .dari sabah. 20.10.2014 saya ada temuduga konstabel polis alhamdulilah semuanya ok. And saya dah buat juga medical chek. Tapi keputusan nya xtaw bila kluar...??and .bgaimana nak cek..??cek di portal rmp.sso langsung x mmbantu..tolong jelaskan

    BalasPadam
  8. Berapa lama kene tnggu klu dh lpas ujian fizikal

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90