Top Ad 728x90

,

Buku : Pelajar Bertanya Prof. Dr. Muhaya Menjawab


Dalam era serba moden ini, bergelar pelajar menuntut kekuatan dari pelbagai sudut.
Bukan sekadar mental, spiritual, dan emosi, malah fizikal juga perlu kuat. Tiada individu yang terkecuali, tidak kira siapa pun dia.

Pelajar Bertanya Profesor Doktor Muhaya Menjawab diilhamkan daripada persoalan dan pengalaman yang diajukan kepada Profesor Doktor Muhaya, selama beliau berkhidmat sebagai doktor sehingga sekarang.

Buku ini merangkumi aspek:

- Pelajaran

- Fesyen

- Perhubungan

- Kesihatan

- Kewangan

- Dilema dalam Diri

- Persahabatan

- Politik

- Disiplin

Dengan tagline 'Celik Mata, Reset Minda,' Profesor Doktor Muhaya sentiasa menarik para pendengarnya dengan kata-kata yang penuh inspirasi. Bak sebutir mutiara yang bersinar, beliau tidak pernah jemu berbakti dan berkhidmat untuk masyarakat.

Buku ini boleh diperolehi secara online di : http://www.bookcafe.com.my/en/pembangunan-diri/pelajar-bertanya-prof.-dr.-muhaya-menjawab-en.html

1 Comment:

  1. NUR ASMAH ABU OSMAN
    Salam Ramdhan Prof..Tolongla saya prof..saya tidak tahu kenapa dengan mata saya sebab dah hampir 2 bulanmengalami sakit mata yang berterusan..start dari alaergi biasa yang mebuatkan mataputih saya bengkak atau lendir kat mata saya kmdn selang berapa minggu..saya kena alergi yang teruk bengkak satu badan sampai ditahan di spital selama 6 jam kmdn dah ok..slps habis ubat yang saya makan, n masih sakit..saya makan ubat tahan sakit dengan panadol je untuk menahan sakit di mata..berdenyut-denyut sampai saya kerap mc kerja skg..saya dah pergi pakar mata tun hussien onn tetapi tiada perubahan...dsys jugs trlsh mrmsksi ubst quratuaini tapi tiada perubahan juga..kini saya hanya makan panadol untuk tahan sakit setiap hari..2x sehari.....saya hampir tak boleh buat kerja bile datang sakit..mula-mula ia berdenyut-denyut kmdn buat daya nak muntah dan akhirnya wat tarik kepala saya yang wat saya rase dakit sangat..sekarang pon sya sedang menahan sakit kerana puasa..sakit sye akan lega bile saya mkn ubat tahan sakit atau panadol..tapi sampai bila saya harus makan ubat tahan sakit kan..saya dah buntu...setiap hari akan sakit berdenyut-denyut.kelopak mata saya bengkak...n bile saya tekan rasa sakit..n dia berdenyut kat situ..tolongla saya prof..saya rase putus asa bila berhadapan dengan sakit saya..dah macam-macam saya buat//tolong saya prof...

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90