Top Ad 728x90

,

Jawatan Kosong Yayasan Selangor – 25 Mei 2015

Jawatan Kosong Yayasan Selangor – 25 Mei 2015

Jawatan Kosong Yayasan Selangor – 25 Mei 2015

Yayasan Selangor telah melanjutkan pelawaan kepada pemohon-pemohon daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Yayasan Selangor seperti berikut :
– Eksekutif (lelaki) N41
– Penyelia N27
– Penyelia (lelaki) N27
– Pemandu (lelaki) R3

Iklan Jawatan:
http://www.yayasanselangor.org.my/index.php?option=com_content&view=article&id=268:4-jawatan-kosong-kini-dibuka&catid=35:notisterkini&Itemid=79

Borang Permohonan::
http://www.yayasanselangor.org.my/images/borang/jawatan2.pdf

Cara Memohon

Pemohon juga hendaklah menghantar ‘resume’ beserta borang permohonan perjawatan di Bahagian Sumber Manusia & Latihan. Pemohon yang masih berkhidmat hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan/Bahagian dan disertakan dengan sesalinan sijil-sijil yang berkaitan yang telah disahkan.

Borang yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat seperti di bawah. Sila tuliskan nama jawatan yang dipohon di bahagian atas sebelah kiri sampul surat:

YAYASAN SELANGOR
TINGKAT 18, MENARA YAYASAN SELANGOR
NO. 18A, PERSIARAN BARAT
46000 PETALING JAYA,SELANGOR DARUL EHSAN
(U.P : BAHAGIAN SUMBER MANUSIA & LATIHAN)

Hanya calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil menghadiri temuduga. Calon yang tidak menerima jawapan setelah 4 bulan dari tarikh tutup iklan dianggap tidak berjaya.

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90