Top Ad 728x90

Pendaftaran Terima Tawaran Matrikulasi 2016/ 2017


Semua calon yang berjaya ditawarkan mengikuti Program Matrikulasi KPM bagi sesi 2016/2017 perlu menerima atau menolak tawaran Program Matrikulasi KPM dengan cara menekan butang TERIMA TAWARAN atau TOLAK TAWARAN pada pautan Pengesahan Terima Tawaran sebelum jam 11.59 malam, 30 Mei 2016 (Isnin) Calon yang berjaya tetapi tidak membuat pengesahan penerimaan atau penolakan tawaran tersebut selepas tarikh yang dinyatakan, dianggap telah menolak tawaran.

Pendaftaran Online Dibuka : https://matrikulasi.moe.gov.my/matrikulasi_tawaran/

9 Mei 2016 hingga 31 Mei 2016

Untuk maklumat tentang pendaftaran online, boleh rujuk kepada setiap portal rasmi matrikulasi yang ditawarkan kepada calon / pelajar menerusi direktori senarai alamat Kolej Matrikulasi di Malaysia pada ruangan dibawah. Tujuan bagi pendaftaran atas talian (online) adalah untuk melancarkan proses urusan pendaftaran calon di kolej matrikulasi nanti. Bagaimanapun bagi calon yang tidak melaksanakan pendaftaran secara online masih boleh mendaftar secara manual pada hari pendaftaran yang telah ditetapkan sepertimana yang diberitahu dalam surat tawaran masing-masing

Soalan Lazim Dan Jawapan Program Matrikulasi Kementerian Pendidikan Malaysia (Info Penting)

https://matrikulasi.moe.gov.my/matrikulasi_tawaran/soalazim.pdf

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90