Top Ad 728x90

,

Aplikasi Telefon Pintar Najib Razak Dilancar

Aplikasi Telefon Pintar Najib Razak



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak melancarkan aplikasi mudah alih rasmi yang membolehkan orang ramai untuk berinteraksi dan berkongsi idea dan cadangan dengannya.

Menurut keterangan di Google Play Store dan Apple Appstore, aplikasi ini adalah "direka khusus untuk kemudahan pengguna dan untuk membolehkan interaksi dengan Perdana Menteri Malaysia".

Pengguna boleh menggunakan aplikasi ini untuk mendapatkan maklumat terkini dan pengumuman dari Najib serta kekal berhubung dengan semua laman media sosial rasminya.

Permohonan interaktif juga membolehkan pengguna untuk mengambil bahagian dalam kempen dan pemilihan bagi berkongsi pendapat dan komen mereka dengan Najib dan mengetahui tentang sejarah beliau dalam politik.

Dibangunkan oleh Resonate Digital Sdn Bhd, aplikasi ini boleh didapati dalam bahasa Inggeris, Catalan, Perancis, Jerman, Itali, Portugis dan Sepanyol.

Ia boleh dimuat turun bagi kedua-dua sistem operasi iOS dan Android.

Aplikasi ini telah dilancarkan pada 9 Oktober untuk peranti iOS dan 11 Oktober bagi Android.

- mSTAR

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90