Top Ad 728x90

,

Kamalanathan janji bangunkan Hulu Selangor

KUALA KUBU BHARU: Calon Barisan Nasional (BN), P Kamalanathan, 44, berjanji akan bekerja keras tanpa mengira bangsa atau agama bagi memastikan Hulu Selangor mendapat pembangunan yang secukupnya.

Beliau bersyukur kerana pengundi menunaikan permintaannya dengan memberi peluang memenangi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor.

"Saya akan turun padang dan menemui semua pengundi tidak kira sama ada mereka menyokong saya atau tidak," katanya kepada pemberita di Pusat Penjumlahan Undi Dewan Serbaguna dan Kompleks Sukan Hulu Selangor di sini, malam tadi.

Kamalanathan juga mengumumkan beliau akan berpindah ke Hulu Selangor seperti yang dijanjikannya kepada penduduk kawasan itu sekiranya beliau diberi peluang menjadi Ahli Parlimen di kawasan itu.

“Saya kini dalam proses mencari sebuah kawasan kediaman yang sesuai untuk diduduki. Saya amat terharu dengan sokongan dan kepercayaan yang diberikan rakyat Hulu Selangor.

"Kemenangan ini adalah untuk BN dan juga semua rakyat di Parlimen Hulu Selangor,' katanya.

Kamalanathan memenangi pilihan raya kecil itu mengalahkan calon Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim dengan majoriti 1,725 undi.

Beliau memperoleh sebanyak 24,997 undi manakala Zaid meraih 23,272 undi.

- BERITA HARIAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90