Top Ad 728x90

,

Sage UBS mudahkan transaksi di talian



Perniagaan dalam talian semakin menjadi pilihan usahawan masa kini. Apa sahaja produk baik makanan, perhiasan, pakaian atau barangan elektronik berada di hujung jari melalui jaringan rangkaian Internet di seluruh dunia.

Justeru, pengurusan kewangan menjadi antara faktor terpenting yang perlu diberi perhatian. Maklumat penting termasuk bil, pembelian dan pengurusan kawalan tunai seharusnya dilakukan secara efisien tetapi mudah dan tidak membebankan pengguna.

Justeru, Sage Software Sdn. Bhd. (Sage Software), pemaju dan pengedar produk penyelesaian perniagaan untuk perusahaan kecil dan sederhana (PKS) memperkenalkan perisian khusus bagi usahawan pejabat kecil dan pejabat rumah iaitu Sage UBS start plus 2011 dan Sage UBS one plus 2011.

Sage UBS start plus 2011 dapat membantu penggunanya menguruskan maklumat penting termasuk bil, pembelian dan pengurusan kawalan tunai perniagaan secara efisien pada harga mampu milik manakala Sage UBS one plus 2011 memiliki tambahan modul perakaunan asas.

Pengarah Urusan Sage Software, Michael Cho berkata, melalui kedua-dua perisian terbaru itu, usahawan tidak perlu lagi menggunakan pemproses kata dan hamparan elektronik untuk menghasilkan invois dan resit.

“Kami menyediakan usahawan dengan proposisi untuk mencapai situasi menang-menang bagi pengurusan perniagaan, membuatkan mereka berasa lebih mudah berniaga dan menjadikan mereka lebih berdaya saing serta sentiasa dapat mengawasi kewangan mereka.

“Sage membawa tawaran baru perisian ke tahap yang lebih tinggi dan merupakan perisian keluaran Malaysia bagi memanfaatkan kemahiran dan kepimpinan melalui perisian Sage USB untuk perakaunan, penggajian, inventori dan bil,” katanya pada pelancaran produk tersebut di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Menurut beliau, kedua-dua perisian tersebut memiliki beberapa kelebihan tersendiri. Antaranya ia boleh digunakan pada komputer dengan skrin layar sesentuh, boleh dikonfigurasi dan mempunyai paparan muka yang mesra.

“Kelebihan untuk mereka yang mempunyai telefon pintar iPhone dan iPad, perisian ini boleh dimuat turun secara dalam talian daripada Apps Store.

“Justeru, pengurusan perniagaan mampu dilakukan di mana-mana sahaja dan pada bila-bila masa bagi mereka yang mempunyai kedua-dua produk pintar berkenaan,” jelas beliau.

Jelas beliau, pengenalan produk berkenaan bertepatan dengan keperluan pasaran yang semakin berkembang termasuk perniagaan yang dijalankan secara dalam talian seperti di blog-blog dan laman web.

“Secara purata, terdapat kira-kira 20,000 syarikat didaftarkan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia setiap bulan dan ini menunjukkan pasaran tempatan berkembang dengan pesat dan berpotensi,” ujarnya.

Dalam pada itu katanya, ciri siri Sage USB yang boleh dikonfigurasi dengan mudah membolehkan para penggunanya menjadi lebih terurus, membuat keputusan perniagaan yang lebih baik dan membuatkan klien berasa lebih dihargai sekali gus menerima respon pelanggan dengan cepat.

“Waktu adalah wang dan masa tidak produktif yang banyak dihabiskan untuk menghasilkan invois dan resit secara manual dapat digunakan untuk memberi fokus kepada pelanggan baru dan mendapatkan perniagaan baru.

“Persembahan perisian baru merangkumi semua penyelesaian perniagaan yang penting dengan fungsi yang mudah bagi sama ada pengguna mempunyai pengetahuan dalam perakaunan atau tidak,” katanya.

Sehubungan itu, Michael memberitahu, Sage Sotfware Malaysia menawarkan harga khas untuk Sage USB Start Plus dan Sage USB One Plus iaitu RM199 dan RM299 sehingga pertengahan bulan hadapan. Selepas itu, harga runcit yang disyorkan ialah RM399 dan RM599.

“Sage Software juga akan mengadakan pameran jalanan di Pusat Perkhidmatan USB Sage di seluruh negara sepanjang tempoh tawaran harga khas. Kedua-dua penyelesaian perisian ini boleh didapati di kedai-kedai runcit terkemuka IT, pusat perkhidmatan Sage USB dan rakan kongsi perniagaan di seluruh negara,” katanya.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90