Top Ad 728x90

,

BHPetrol lancar Infiniti Advanced 2x

BHPetrol lancar Infiniti Advanced 2x


KUALA LUMPUR 16 Okt.- Boustead Petroleum Marketing Sdn. Bhd. (BHPetrol) menjadi syarikat pertama dunia melancarkan petrol premium terbaharu, Infiniti Advanced 2x iaitu yang diformulasikan dengan aditif terkini dari Jerman.

Pengarah Runcitnya, James Khoo berkata, petrol berkenaan mendahului produk lain daripada segi penggunaan teknologi kerana aditif yang digunakan mempunyai tahap rawatan minimum dua kali ganda mengikut saranan pengeluar bahan tersebut.

"Infiniti merupakan petrol berprestasi dua kali ganda yang telah melalui dua peringkat penambahbaikan sejak diperkenalkan di Malaysia pada 2008 dan dua tahun kemudian, tahun ini kami melengkapkannya dengan menggunakan aditif termaju.

"Infiniti Advanced2x mempunyai agen pencuci deposit yang kuat untuk membersihkan enjin dan mengekalkan kuasa serta jarak perjalanan yang mampu memuaskan hati pengguna," katanya pada majlis perasmian petrol berkenaan di Stesen Servis BHPetrol Sungai Kayu Ara di sini hari ini.

Tambah James, kelebihan aditif yang digunakan bukan sekadar membersihkan enjin, malah diperkuat dengan agen pengurangan geseran untuk penjimatan perjalanan berterusan selain memiliki kadar kekuatan dua kali ganda untuk impak maksimum.

Sementara itu, Pengarah Urusan BHPetrol, Tan Kim Thian berkata, dengan pelancaran produk terbaharu itu, sebanyak 330 stesen minyak seluruh negara mula membekalkan Infiniti Advanced 2x kepada pengguna serentak hari ini.

"Kami (BHPetrol) menyasarkan peningkatan jualan sebanyak 10 peratus menjelang tahun hadapan dengan menawarkan petrol premium terbaik kepada rakyat Malaysia tanpa mengenakan sebarang kos tambahan," katanya.

Infiniti Advanced 2x merupakan petrol premium mengandungi tiga komponen iaitu agen pembersihan mendapan, agen pengurangan geseran dan aditif kekuatan berganda yang boleh didapati dalam petrol RON95 dan RON97.

Laman Web BHPetrol : http://www.bhpetrol.com.my/



0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90