Top Ad 728x90

JAWATAN KOSONG DI LEMBAGA TABUNG ANGKATAN TENTERA (LTAT)

Terbuka kepada semua Warganegara Malaysia

Jawatan:
-Jurutrengkas (G12)
Syarat: Sijil Pelajaran Malaysia atau Diploma Sains Kesetiausahaan
Gaji: RM1,320 - RM3,300
Taraf Jawatan: Tetap

Untuk memohon, hantar surat permohonan beserta resume, salinan sijil-sijil dan gambar kepada:

KETUA EKSEKUTIF,
LEMBAGA TABUNG ANGKATAN TENTERA (LTAT),
TINGKAT 12, BANGUNAN LTAT,
JALAN BUKIT BINTANG,
PETI SURAT 11542,
50748 KUALA LUMPUR.

* Sila tulis nama jawatan di sudut kiri atas sampul surat

Tarikh Tutup: 21 Julai 2008

3 Comment:

  1. Siapa yg mengeluarkan peraturan?

    BalasPadam
  2. Saya kenal En Zakaria B, Aziz J dan Pn Rathiyah H dalam LTAT, bolehkah saya menggunakan mereka sebagai 'kabel' utk mendapatkan jawatan yg dipohon?

    BalasPadam
  3. Slam'alaikum. Ada kawan saya yg menggunakan nama En Yunus Ahmad tetapi dia memilih tawaran bekerja di tempat lain. Sebenarnya anda mestilah memenuhi syarat2 yg dikehendaki utk sesuatu jawatan. Kenal orang dalam atau orang luar tak kisah sangat! Cuma yg saya tau kawan saya kena bagi 'pengkeras' dlm bentuk sekotak rokok KENT, itu saja~

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90