Top Ad 728x90

, ,

Gadis koma akibat kejar peragut


Bagi ahli keluarganya, Nurul Fatimah Ali, 19, dikenali sebagai seorang gadis pendiam dan lemah-lembut.

Entah bagaimana, tiba-tiba anak bongsu daripada lima beradik itu menjadi terlalu berani mengejar dua lelaki dipercayai telah meragut beg tangannya di atas Jambatan Sultan Mahmud di Kuala Terengganu petang kelmarin.

Nurul Fatimah yang ketika itu berada kira-kira 2 kilometer dari rumahnya di Pulau Ketam di sini, dikatakan berpatah balik ke arah jambatan lalu cuba menahan suspek.

Malangnya, keberanian tersebut membawa padah apabila motosikal yang ditunggang secara melawan arus di tengah kesibukan jambatan itu, terlanggar dua buah kereta.

Akibat kejadian pukul 5 petang itu, kerani di sebuah syarikat peminjam wang berlesen di Jalan Sultan Ismail, Kuala Terengganu itu, cedera parah di kepala dan muka.

Motosikal Yamaha Ego yang baru dibeli kira-kira dua bulan lalu, rosak teruk akibat kemalangan berkenaan.

Kosmo! difahamkan sehingga pukul 6 petang semalam, mangsa dilaporkan masih tidak sedarkan diri dan dirawat di Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ), di sini.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90