Top Ad 728x90

,

Najib janji terus gigih bekerja

Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan ucapan selamat hari lahir yang dihantar oleh pengunjung blog 1Malaysia sebagai satu dorongan untuk beliau bekerja lebih gigih.

Perdana Menteri bagaimanapun berkata, keseronokan melayari komen dan ucap selamat hari lahir itu tidak menyebabkan beliau alpa kerana masih banyak kerja perlu diselesaikan.

Menerusi entri terbaru dalam blog www.1Malaysia.com.my, beliau berkata, terdapat isu lebih besar membabitkan rakyat yang perlu diselesaikan secara menyeluruh.

"Saya sangat menghargai ucapan selamat anda semua dengan caranya yang tersendiri. Semua ucapan tersebut mendorong saya bekerja lebih keras untuk memberi perkhidmatan kepada nusa dan bangsa.

"Minggu lepas, sebaik pulang dari Timur Tengah, saya agak terkejut tetapi gembira, juga tersentuh apabila mendapati ramai daripada anda semua telah menghantar ucap selamat hari lahir di ruangan komen entri blog saya,'' katanya.

Najib berkata, beliau perlu bekerja gigih bagi memastikan enam Bidang Keberhasilan Utama Nasional (NKRA) yang menjadi sebahagian daripada inisiatif Rakyat Didahulukan Prestasi Diutamakan, mencapai kejayaan.

"Oleh itu, saya akan bekerja rapat dengan menteri-menteri peneraju yang akan mengendalikan setiap bidang dalam NKRA bagi memastikan pelaksanaan yang sempurna dan mencapai hasil yang diharapkan," katanya.

Najib turut merakamkan penghargaan beliau kepada semua pengunjung blog yang telah menyampaikan ucap selamat secara peribadi kepadanya.

Beliau berkata, walaupun tidak mampu menyampaikan penghargaan kepada setiap individu, tetapi beliau berasa lega kerana boleh melakukannya dalam blog tersebut.

Mengenai 1Malaysia.com.my, Najib berharap ia akan dapat menyiarkan respons beliau terhadap komen pengunjung laman blog berkenaan sedikit masa lagi.

"Saya juga akan meneruskan dengan video soal dan jawab yang saya mulakan pada awal bulan ini. Penyertaan anda sangat penting kepada kedua-dua laman web ini dan saya berharap dapat berinteraksi lagi dengan anda," katanya.

- UTUSAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90