Top Ad 728x90

Naza Bikes tawar harga istimewa


Kepada peminat motosikal keluaran Naza Bikes, jangan lepaskan peluang mengunjungi gerai Naza Bikes yang menawarkan harga istimewa sepanjang kejohanan Rentap Futsal Putrajaya 2 Kosmo! 2011 dari 26 hingga 29 Mei ini di Putrajaya.

Lebih menarik lagi, gerai jualan Naza Bikes yang dibuka di Kompleks Futsal 1Malaysia, Presint 18, Putrajaya itu akan beroperasi selama 24 jam sepanjang kejohanan tersebut.

Menurut Pengurus Besar Two Wheel Division Naza Motor Trading Sdn. Bhd., Nik Danial Nik Mahmood, Naza Bikes menawarkan harga hebat bagi model-model yang terpilih seperti Blitz 150X dan Flash 125 serendah RM2,988 hingga RM4,000.

Selain itu, ujarnya, dengan pembayaran deposit serendah RM308, pembeli sudah mampu memiliki sebuah motosikal keluaran Naza Bikes dengan stok yang terhad.

“Bagi memudahkan pengunjung yang berminat untuk terus membeli motosikal, urusan pinjaman pula akan diuruskan di sana oleh Naza Credit Leasing.

“Pembeli hanya perlu membawa salinan kad pengenalan, salinan dua bulan penyata gaji terbaru dan salinan penyata akaun simpanan,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Nik Danial memberitahu, pihaknya juga akan menjual motosikal keluaran terbaharu Naza Bikes, NZ 125R selain menawarkan para pengunjung Kompleks Futsal 1Malaysia peluang menguji motosikal tersebut.

Sebagai penghargaan kepada pembeli, ujarnya, setiap deposit pembelian motosikal dan barangan jualan di gerai pameran Naza Bikes boleh digunakan untuk memenangi hadiah cabutan bertuah yang berupa sebuah motosikal Naza Blitz 150X.

Beliau berkata, kesemua model motosikal keluaran Naza Bikes dijamin berkualiti tinggi dan melalui proses kajian serta pembangunan automotif yang terbaik.

Nik Danial berkata, Naza Biker turut menjual barangan cenderamata khas bersempena kejohanan tersebut seperti kemeja dan topi untuk pengunjung kompleks futsal itu.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90