ANDA DIBAYAR SETIAP KALI TERIMA E-MAIL

Emailtunai.com adalah sebuah laman web yang menyediakan cara bagaimana anda boleh menjana pendapatan sampingan dengan mengunakan email – email seperti Yahoo Mail, Gmail, Hotmail dan lain – lain.

Email tunai adalah program pengiklanan, iaitu mengiklankan produk kami kepada bakal – bakal prospek yang berkualiti.

Bagaimana kaedah ini berfungsi dan membantu anda menjana pendapatan sampingan?

Kami akan memberikan buku panduan bagaimana anda boleh menjana pendapatan sampingan yang agak lumayan secara automatik mengunakan email.

Anda hanya di perlukan untuk setkan Referrer Link di email anda atau memperkenalkan rakan anda kepada kami melalui Referrer Link dan sistem kami akan merekodkan bila rakan anda mendaftarkan email di laman web kami.

POTENSI komisen adalah RM5.00 bagi setiap prospek yang mendaftarkan email ke laman web kami dan menyertai kami melalui pendaftaran yang di buat melalui Referrer Link anda.

Bagaimana Komisen Di kira?

Andaikan 100 prospek berkualiti mendaftarkan email mereka ke laman web kami dan 10% atau 10 orang membuat keputusan menyertai kami untuk menjana pendapatan sampingan. Anda dibayar 50% nilai bayaran yang mereka buat untuk mendapatkan buku panduan emailtunai dan Referrer Link.

Jika 10 orang bermakna anda menerima komisen sebanyak RM50.00 atau bila di bahagi dengan 100, "Conversions" adalah 50 sen bagi setiap email prospek.

Kiraan ini jika hanya 10% dari jumlah 100 prospek berdaftar membeli buku panduan emailtunai dan mendapatkan Referrer Link . Jika 20% potensi komisen anda adalah RM100 atau purata "Conversions" adalah RM1.00 bagi setiap email.

Jika sebulan 1000 prospek berkualiti mendaftarkan email mereka ke laman web emailtunai melalui Referrer Link anda dan 10% membuat keputusan menyertai kami, anda akan menerima komisen sebanyak RM500.

Adalah di ingatkan bahawa program ini bukan skim cepat kaya, ianya hanyalah program pengiklanan yang membayar anda komisen untuk setiap prospek berpotensi.

Ianya juga hanya sesuai untuk di jadikan pekerjaan sambilan. Jika sebulan anda menerima 1000 email anda di jangka akan mendapat komisen sebanyak RM500.

Biasanya dalam sebulan anda dengan mudah akan menerima antara 500 – 5000 email dari prospek yang berpotensi jika mengikuti panduan yang di sediakan.

Jadi pendapatan anda di anggarkan seminima RM250 - RM2500 sebulan

Anda tidak perlu berurusan dengan mana – mana prospek kami kerana sistem kami akan membuat kerja bagi pihak anda. Tugas anda hanya membawa prospek ke laman web kami melalui Referrer Link anda. Selebihnya akan di lakukan secara automatik oleh sistem kami.

Cara untuk mendapatkan prospek akan di tunjuk ajar dalam buku panduan yang kami sediakan.

Anda hanya di perlukan bekerja selama 1 jam sehari bagi memenuhi permintaan dan bagi menjamin pendapatan anda. Anda boleh pilih masa bekerja anda sendiri samada siang atau malam.

Jika anda bekerja anda mungkin boleh curi – curi ketika waktu rehat. Bagi yang mengunakan komputer di cyber cafĂ©, anda mungkin boleh bekerja pada sebelah malam selepas habis bekerja.

Biasanya jika anda ikuti panduan dengan betul dan teratur anda dengan mudah mendapat RM20 pada hari ke2 anda bermula. Jika sehari anda mendapat 100 email bermakna anda di jangka mendapat purata RM50.00 sehari. bergantung pada permintaan semasa.

UNTUK MENDAFTAR:
http://www.emailtunai.com?v=mdadha
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url