Top Ad 728x90

Maxis lancar pelan prabayar baharu #Hotlink

Maxis lancar pelan prabayar baharu #Hotlink


Maxis lancar pelan prabayar baharu #Hotlink

Maxis Bhd. (Maxis), melancarkan pelan prabayar terbaharu #Hotlink, disasarkan kepada pengguna yang memerlukan sambungan internet sepanjang masa.

Pelan #Hotlink menawarkan pelanggan perkhidmatan internet asas berterusan dengan percuma pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

Ketua Perniagaan Pengguna Maxis, Dushyan Vaithiyanathan (gambar) berkata, pelan prabayar baharu itu amat bersesuaian dengan persekitaran internet mudah alih hari ini yang mana sambungan berterusan bukan lagi satu kemewahan, tetapi keperluan.

"Ini adalah satu pelan mudah, fleksibel dan relevan kepada keperluan masyarakat prabayar kami," katanya ketika berucap dalam majlis pelancaran pelan prabayar #Hotlink di sini hari ini.

Jelasnya, pelan itu merupakan satu kategori baharu penggunaan internet mudah alih untuk menghapuskan halangan kemasukan yang tinggi kerana tiada caj setiap kali penggunaan.

#Hotlink menawarkan pramuat kredit sebanyak RM5 dan beberapa faedah dengan harga RM8.80.

Antara faedahnya ialah internet asas percuma pada 64 Kilobait sesaat (Kbps) selagi pelan prabayar pelanggan kekal aktif, kadar rata rendah sebanyak 12 sen setiap 30 saat untuk panggilan suara dan 7 sen untuk khidmat pesanan ringkas (SMS) ke semua rangkaian.

Untuk mendapatkan pelan baharu #Hotlink, pelanggan hanya perlu melawat kedai Hotlink atau Maxis. Pelanggan sedia ada Hotlink juga boleh mendapatkan pelan baru ini.

- UTUSAN

1 Comment:

  1. bersaing sengit provider ni skrang, harap kitalah yang untung sebagai pengguna

    BalasPadam

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90