Top Ad 728x90

Samsung lancar Galaxy S6 Edge plus dan Galaxy Note 5

Samsung lancar Galaxy S6 Edge plus dan Galaxy Note 5



Samsung Malaysia Electronics (SME) pada 3 September melancarkan Galaxy S6 Edge plus dan Galaxy Note 5 untuk pasaran tempatan.

Kedua-dua gajet tersebut mempunyai teknologi serba baharu dengan rekaan yang lebih berinovasi dan kemas.

Antara ciri-ciri terkini yang kami bekalkan ialah seperti teknologi LTE terbaharu, Cat. 9 dan pengecas tanpa wayar," kata Presiden SME, Lee Sang Hoon.

Galaxy Note 5 dan Galaxy S6 Edge plus hadir dengan skrin bersaiz 5.7 inci, dilengkapi lapan teras cip pemproses 64-bit, memori dalaman 32 gigabait (GB) dan menggunakan memori 4GB RAM.

Kedua-dua gajet itu dilengkapi dengan kamera belakang 16 megapiksel (MP) dan kamera hadapan 5MP selain bateri sebanyak 3,000mAh dan dual-sim.

Galaxy S6 Edge plus yang ditawarkan dengan warna emas dan hitam dengan harga RM3,099 termasuk cukai barang dan perkhidmatan (GST).

Manakala Galaxy Note 5 pula ditawarkan dengan warna putih dan emas pada harga RM2,699 dan kedua-dua telefon pintar ini akan berada dipasaran pada 4 September 2015.


0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90