Top Ad 728x90

,

Maut ditikam bakal adik ipar depan Pejabat Agama Terengganu



Hanya kerana tem­belang status perkahwinannya terbongkar, seorang tukang rumah berusia 29 tahun sanggup menikam bakal abang iparnya hingga mati di pekarangan Kompleks Seri Iman di Kuala Terengganu.

Dalam kejadian pada pukul 11.30 pagi itu, suspek bertindak kejam menikam pegawai Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) dari Pengkalan Kubor, Kelantan, Muhamad Shukri Husin, 34, sebanyak enam kali di bahagian dada dan leher dengan sebilah pisau berukuran kira-kira 15.24 sentimeter.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner Wan Abd. Aziz Wan Hamzah berkata, sebelum kejadian, Muhamad Shukri bersama tujuh ahli keluarganya dari Kampung Sungai Renyut, Jeli, Kelantan berkunjung ke Pejabat Agama Islam di Kuala Terengganu yang terletak di dalam Kompleks Seri Iman untuk memeriksa status perkahwinan suspek.

“Pemeriksaan itu mendapati bakal adik ipar mang­sa masih dalam status perkahwinan namun suspek mendakwa dia telah bercerai sehingga tercetus perbalahan di tempat letak kereta kompleks berkenaan.

“Suspek secara tiba-tiba telah mengeluarkan sebilah pisau yang disimpan di dalam kereta Honda Civic yang dinaikinya sebelum menikam mangsa bertubi-tubi,” katanya kepada pemberita di sini semalam.

- Kosmo!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90