Top Ad 728x90

,

Anak Ziela Jalil Bergelar Doktor Perubatan


Bukan mudah menggalas tanggungjawab sebagai ibu tunggal, namun dengan kecekalan dan hati yang tabah Datuk Ziela Jalil membuktikan beliau mampu membesarkan anak-anak sehingga berjaya.

Ini terbukti apabila anak sulungnya, Puteri Julia Nabilah sudah selesai pengajiannya dan kini bergelar doktor!

Berkongsikan berita gembira tersebut melalui akaun Instagram miliknya, pelakon dan penerbit itu tidak dapat membendung rasa gembira dan bersyukurnya terhadap kejayaan anaknya dengan memuat naik beberapa keping gambar majlis graduasi Julia yang berlangsung di Hotel Equatorial, Pulau Pinang, Ahad lalu.

Ternyata segala penat lelahnya membesarkan anak-anak sendirian selepas pemergian suaminya yang juga bekas Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, Tan Sri Megat Junid Megat Ayub, sembilan tahun lalu.

Dalam pada itu Ziela, 46, turut berkongsi status ditulis oleh Julia yang menceritakan suka duka sepanjang lima tahun pengajian di Royal College of Surgeons di Ireland pada 2012 sebelum menamatkan pengajian.

Julia, 24, turut bersyukur kerana ibunya tidak putus-putus memberi semangat dan tidak pernah berhenti berdoa untuk kejayaannya.

Dalam kapsyen itu juga Julia berkata kejayaan ini juga sebenarnya adalah untuk ibu dan Allahyarham bapanya.

- Mynewshub

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90