Top Ad 728x90

Shopee Malaysia Lancar Shopee Mall

Shopee Malaysia Lancar Shopee Mall


Shopee, pasaran mudah alih di Asia Tenggara dan Taiwan, melancarkan Shopee Mall serba baharu yang mempunyai lebih 100,000 produk untuk memenuhi permintaan pembeli Malaysia.

Pengarah Urusan Serantau Shopee Malaysia, Ian Ho berkata Shopee membentuk platform yang membolehkan rakyat Malaysia membeli-belah produk dan jenama kegemaran mereka, dalam talian, secara langsung daripada pemilik jenama itu sendiri.

“Kami turut menawarkan jaminan ketulenan dan pulangan percuma buat kali pertama,” katanya selepas melancarkan Shopee Mall.

Ho berkata Shopee Mall menawarkan peluang kepada jenama untuk memperluaskan capaian mereka selain pengguna tradisional dengan memanfaatkan asas pengguna sedia ada kira-kira empat juta muat turun di negara ini.

Beliau berkata Shopee Mall akan menyediakan akses langsung kepada lebih 300 jenama terkenal dan peruncit besar bagi pengalaman membeli-belah dalam talian premium.

Antara jenama yang terdapat di Shopee Mall termasuklah Nestle, Petronas, Watsons, Senheng, Digi, Coca-Cola, Huawei, L'Oreal dan Xixili, katanya.

Ho berkata pembeli boleh menikmati beberapa faedah termasuk jaminan 100 peratus, 15 hari dasar pemulangan, percuma penghantaran di seluruh negara dan jaminan harga terendah Shopee.

Sempena dengan pelancaran tersebut, Shopee Mall mengadakan jualan pembukaan sehingga 90 peratus diskaun, termasuk baucar diskaun dan pemberian hadiah mulai hari ini hingga 8 Oktober, 2017.

- Bernama 

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90