Top Ad 728x90

, ,

Samsung lancar Galaxy Note10


 Samsung Electronics Co Ltd melancarkan telefon pintar premiumnya yang terbaharu, Galaxy Note 10, yang menggabungkan reka bentuk elegan dengan prestasi berkuasa tinggi dan alat produktiviti.

Pra-pesanan di Malaysia boleh dibuat mulai pukul 5 petang 8 sehingga 18 Ogos 2019 dan telefon pintar itu akan memberikan kebebasan kepada pengguna untuk bekerja dengan cara yang mereka mahu dan mempamerkan semangat kreatif mereka, semuanya secara mudah alih, kata Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi Mudah Alihnya, DJ Koh.

“Selama bertahun-tahun, siri Galaxy Note telah membantu jutaan pengguna setia di seluruh dunia meneruskan impian mereka dan mencapai matlamat mereka, dan dengan Galaxy Note10, Samsung membantu pengguna melakukan banyak perkara yang mereka sukai.

“Sejak dari dulu lagi, Galaxy Note telah menyediakan teknologi dan ciri terbaik terbaik,” katanya dalam satu kenyataan.

Antara ciri-ciri menarik telefon pintar itu termasuk pengecasan pantas, PowerShare tanpa wayar, sistem penyejukan wap paling nipis di dunia yang menyediakan prestasi optimum bagi permainan dan pada kelajuan paling tinggi.

Galaxy Note10 dan Galaxy Note10 + (256GB) masing-masing berharga RM3,699 dan RM4,199, manakala Galaxy Note10 + (512GB), bagi mereka yang mahukan kapasiti yang lebih besar, berharga RM4,799.

- BERNAMA

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90