Petron tawar minyak percuma setahun

 


Petron dengan kerjasama pengusaha stesennya akan memberi ganjaran bekalan minyak percuma selama setahun kepada 180 pelanggan bertuah, bersamaan 150,000 mata Petron Miles melalui peraduan 'FuelSyok'. 

Pemenang akan menerima 150,000 mata ganjaran Petron Miles dalam jangka masa setahun sementara 1,500 pelanggan lagi akan memenangi hadiah saguhati bernilai 3,000 mata ganjaran Petron Miles.

Semua stesen minyak menyertai peraduan itu akan mempunyai sekurang-kurangnya seorang pemenang dari 1,680 nama yang akan dipilih. 

Pelanggan akan dapat menyertai peraduan secara automatik dengan setiap pembelian minyak terkumpul berjumlah RM50 dengan menggunakan kad Petron Miles dalam tempoh promosi iaitu 1 Mac hingga 31 Julai 2021. 

Ketua Dagangan Runcit dan Perniagaan Komersial Petron Malaysia, Choong Kum Choy, berkata inisiatif itu adalah khusus untuk membantu masyarakat setempat di mana Petron adalah sebahagian besar dari komuniti berkenaan.

"Kami berasa bangga untuk bekerjasama dengan pengusaha stesen kami dalam inisiatif ini bagi membantu pelanggan dalam masa yang mencabar ini," katanya.

 Sumber : Berita Harian

Share this:

ADMIN

Blogger Infokerjaya

0 Comments:

Catat Komen

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.