Brad Pitt tak mandi!


Jangan tertipu apabila bintang pujaan anda tampil segak bergaya pada majlis besar. Ada kemungkin hanya rupa mereka cantik dan kacak tetapi mereka sebenarnya tidak mandi.

Itulah yang terjadi kepada aktor terkenal Brad Pitt yang terlalu sibuk sehingga tidak sempat mandi. Malah, kekasih kepada aktres Angelina Jolie itu hanya menggunakan tisu basah pelembap bayi untuk menyegarkan semula badannya.

Aktor berusia 45 tahun itu mempunyai enam orang anak termasuk tiga anak kandungnya bersama Angelina Jolie. Disebabkan itu, kadangkala dia tidak ada masa untuk membersihkan dirinya.

Pelakon yang bergandingan dengan Brad dalam filem InGlourious Basterds, Eli Roth memberitahu: "Brad pernah berkongsi tip apabila berpeluh dan tidak ada masa untuk mandi, dia hanya menggunakan tisu pelembap bayi untuk mengelap ketiaknya.

"Brad juga kata, berada di lokasi penggambaran dan dalam masa yang sama menguruskan enam orang anak, dia akan membawa beberapa helai tisu pelembap. Dia juga selalu terkena kencing dan tidak sempat untuk mandi dan itu satu-satunya cara terpantas membersihkan diri."

Brad berkongsi tip tersebut bersama Eli apabila terkejut tentang pengakuan wanita itu yang tidak ada masa untuk mandi ketika mereka sama-sama terlibat dalam pengambaran filem baru itu.

"Saya rasa itu tip yang amat berguna. Kalau sekarang badan saya mula berbau, saya akan gunakan tip yang diberi Brad," jelas Eli.

- REUTERS
Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url