Top Ad 728x90

Tol LDP percuma, tiga tawar diskaun

Sempena ulang tahun ke-53 kemerdekaan negara, syarikat konsesi Lingkaran Transkota Sdn Bhd (Litrak) memberi laluan percuma bagi pengguna Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) manakala tiga syarikat lain memberikan diskaun sebanyak 20 peratus.

Menteri Kerja Raya, Datuk Shaziman Abu Mansor berkata, tol percuma untuk semua jenis kenderaan yang menggunakan LDP itu akan bermula dari pukul 12.01 pagi 31 Ogos sehingga tengah malam hari kemerdekaan.

“Sebanyak 450,000 kenderaan yang menggunakan LDP bakal menikmati faedah itu,’’ katanya kepada pemberita di majlis berbuka puasa di Kampung Bangkahulu, Gemas semalam.

Sementara itu katanya, Plus Expressway Berhad (Lebuh Raya Utara Selatan dan Lebuh Raya Seremban-Port Dickson), Linkedua Sdn. Bhd. (Johor Bahru ke Singapura) serta Elite Sdn. Bhd. (Lebuh Raya Utara Selatan Hubungan Tengah) bersetuju memberi diskaun 20 peratus pada 31 Ogos dan 1 September ini.

Menurut Shaziman, diskaun itu hanya untuk kereta persendirian yang melalui lebuh raya berkenaan dari 12 tengah malam hingga 7 pagi pada 31 Ogos dan 1 September.

- KOSMO!

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90