Top Ad 728x90

Edisi Baru Setemku Lebih Kreatif, Komprehensif

Pos Malaysia pada Rabu melancarkan edisi baru SetemKu, yang mengabadikan imej pelanggan pada setem dalam reka bentuk menarik yang sah untuk pengeposan serta boleh disimpan sebagai koleksi.

Berbanding edisi lama di mana pengguna boleh menceraikan foto dan setem asas untuk menghantar surat namun bagi edisi baru, foto dan setem asas disatukan sebagai setem yang sah untuk pengeposan.

Edisi terbaru Setemku didatangkan dalam empat reka bentuk dengan cetakan dua kolum di setiap helaian, yang turut mengandungi nilai denominasi 65 sen dan 35 sen ini.

Ketua Unit Setem dan Filateli Posniaga Yasmin Ramli dalam sidang media hari ini berkata keluaran terbaru SetemKu itu dijayakan hasil kerjasama Pos Malaysia dengan syarikat teknologi Pictureworks (M) Sdn Bhd.

Sempena pelancaran SetemKu terbaru itu, Pos Malaysia juga menghasilkan SetemKu bertemakan seni kraftangan Perak dengan denominasi 65 sen dan 35 sen.

Koleksi seni kraftangan Perak itu mula dijual pada Khamis.

- BERNAMA

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90