Top Ad 728x90

Motorola RAZR MAXX - Bateri tahan lama


PENGGUNA telefon pintar kini boleh berbual dan melayari Internet dengan lebih lama tanpa perlu runsing kehabisan bateri pada gajet mobiliti mereka.

Ini kerana, produk selular terbaru yang diperkenalkan Motorola menerusi model RAZR MAXX mempunyai kelebihan kuasa sehingga 17 jam hanya dengan sekali cas.

Menurut Pengurus Negara Peranti Motorola Mobility Asia Tenggara, Ankur Bhandari, kehebatan kuasa bateri itu menjadikan model tersebut berada dalam kelasnya tersendiri.

‘‘Kelebihan seumpama ini pasti dinantikan oleh kebanyakan pengguna selain rekaannya juga bergaya dan menarik,’’ katanya pada pengenalan model itu di Subang Jaya, Selangor baru-baru ini.

Motorola RAZR MAXX disokong oleh sistem operasi Android 2.3 (Gingerbread) yang boleh dinaik taraf kepada Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) secara dalam talian.

Seperti model-model RAZR terdahulu, peranti berkenaan disempurnakan dengan reka bentuk nipis iaitu hanya 8.99 milimeter (mm) dan ringan.

Binaan rangka gajet tersebut diperbuat daripada aluminium berukir yang cukup elegan dan cantik.

Malah, menerusi materi fiber kukuh Kevlar dan cermin paparan berteknologi Corning Gorilla menjadikannya tahan lasak, kalis air dan anti calar.

Kelebihan lain keluarga RAZR ini adalah mempunyai skrin Super Amoled termaju 4.3 inci, kamera lapan megapiksel untuk rakaman video format 1080p dan kamera web hadapan definisi tinggi (HD).

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan produk unik ini di pasaran dengan tawaran harga RM1,688.

- UTUSAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90