Top Ad 728x90

60 lagi Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) dibuka

60 lagi Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) dibuka

Sebanyak 60 lagi Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) akan dibina di seluruh negara membabitkan kos RM30 juta dalam tempoh dua tahun.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata ia bagi memastikan pengguna terus menikmati barangan pada harga rendah dan berjimat ketika kerajaan terpaksa mengurangkan subsidi bahan bakar dan barangan mentah yang menyebabkan kenaikan harga beberapa barangan.

Masih ada peniaga menjual barangan keperluan pada harga jauh lebih rendah seperti beberapa pasar raya yang saya kunjungi” Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri

Selaras pertambahan KR1M, perbincangan sudah diadakan dengan Lembaga Pemasaran Pertanian Persekutuan (FAMA) untuk menambah produk jualan di KR1M.

“Selain barangan kering, kita berharap barangan basah dan segar turut dijual di KR1M sebagai tambahan kepada pengguna,” katanya semalam.

- BERITA HARIAN

0 Comment:

Catat Ulasan

Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.


Untuk mendapatkan Pakej Cara Untuk Buat Resume Terbaik Cara Sediakan Resume Kerja

Top Ad 728x90