perbankan online tabung haji, th online, thijari
By
MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN)
Khamis, Februari 06, 2020
Seiring perkembangan Revolusi Industri 4.0, Tabung Haji (TH) tampil dengan platform perkhidmatan dalam talian yang memudahkan lebih sembilan juta pendepositnya.
Menerusi laman web https://www.thijari.com.my, pendeposit boleh menyemak akaun, mencetak penyata serta menguruskan pindahan wang, perkhidmatan haji dan Kelab TaHa (Kelab Tabung Haji) secara dalam talian.
Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif TH, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff berkata, TH sentiasa memperkenalkan inisiatif baharu untuk menyediakan perkhidmatan nilai tambah kepada pendeposit.
Menurutnya, menerusi platform terbaharu ini, TH berkolaborasi bersama bank tempatan selain mempunyai lebih 10,000 titik sentuh rakan strategik seluruh negara yang membolehkan pendeposit melakukan transaksi tanpa perlu hadir ke kaunter TH.
“TH perlu lebih agresif menyediakan perkhidmatan berteknologi untuk kekal relevan. Sebanyak 45 peratus pendeposit adalah generasi muda yang mahir dengan teknologi terkini.
“Gabungan ini mempunyai jangkaan tinggi dan kehendak mereka wajar diberikan pertimbangan untuk meluahkan pandangan atas perkhidmatan yang diberikan,” katanya ketika berucap dalam Majlis Pelancaran Platform Perkhidmatan Digital THiJARI di sini, semalam.
Sempena pelancaran itu, TH memperkenalkan Kempen #simpandaftardanmenang untuk menarik minat orang ramai menyimpan selain mendaftar haji.
Antara hadiah ditawarkan adalah pakej umrah dan wang tunai RM300,000 dengan syarat membuka akaun atau menambah simpanan RM5,000 serta mengekalkan jumlah simpanan untuk tempoh kempen dari Mei hingga Julai ini.
Written by:
MOHD ADHA MOHD ZAIN (ADHA ZAIN)
TH perkenal khidmat laman web online THijari
perbankan online tabung haji
Seiring perkembangan Revolusi Industri 4.0, Tabung Haji (TH) tampil dengan platform perkhidmatan dalam talian yang memudahkan lebih sembilan juta pendepositnya.
Menerusi laman web https://www.thijari.com.my, pendeposit boleh menyemak akaun, mencetak penyata serta menguruskan pindahan wang, perkhidmatan haji dan Kelab TaHa (Kelab Tabung Haji) secara dalam talian.
Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif TH, Datuk Nik Mohd Hasyudeen Yusoff berkata, TH sentiasa memperkenalkan inisiatif baharu untuk menyediakan perkhidmatan nilai tambah kepada pendeposit.
Menurutnya, menerusi platform terbaharu ini, TH berkolaborasi bersama bank tempatan selain mempunyai lebih 10,000 titik sentuh rakan strategik seluruh negara yang membolehkan pendeposit melakukan transaksi tanpa perlu hadir ke kaunter TH.
“TH perlu lebih agresif menyediakan perkhidmatan berteknologi untuk kekal relevan. Sebanyak 45 peratus pendeposit adalah generasi muda yang mahir dengan teknologi terkini.
“Gabungan ini mempunyai jangkaan tinggi dan kehendak mereka wajar diberikan pertimbangan untuk meluahkan pandangan atas perkhidmatan yang diberikan,” katanya ketika berucap dalam Majlis Pelancaran Platform Perkhidmatan Digital THiJARI di sini, semalam.
Sempena pelancaran itu, TH memperkenalkan Kempen #simpandaftardanmenang untuk menarik minat orang ramai menyimpan selain mendaftar haji.
Antara hadiah ditawarkan adalah pakej umrah dan wang tunai RM300,000 dengan syarat membuka akaun atau menambah simpanan RM5,000 serta mengekalkan jumlah simpanan untuk tempoh kempen dari Mei hingga Julai ini.
Blogger Informasi
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
0 Comment:
Catat Ulasan
Sila nyatakan NAMA PENUH anda apabila memberikan komen atau pertanyaan. Setiap komen akan ditapis terlebih dahulu sebelum disiarkan. Komen yang tiada nama akan dipadamkan. Terima Kasih.